Menu
in

Тест-драйв Changan CS35 Plus: чим здивував кросовер-новачок

Компанія Changan – відносний новачок в Україні. Але бренд себе вже непогано зарекомендував не лише на домашньому ринку в Китаї, а й на експортних ринках. Першим на тест журналістам AUTOGEEK потрапив компактний кросовер Changan CS35 Plus. Більше подробиць про новинку – у матеріалі.

Що ми знаємо про оновлену “тридцять п’ятку”

Автомобіль Changan CS35 Plus вперше був представлений на автосалоні в Ченду в 2018 році, у Китаї продажі моделі розпочались з жовтня 2018 року. Модель оснащалась 1,6-літровим двигуном внутрішнього згоряння потужністю 117 л. с.

У січні 2021 року Changan CS35 Plus пережив рестайлінг, який зачепив оформлення зовнішності та інтер’єру. З березня 2021 року автомобіль оснащується 1,4-літровим турбованим двигуном внутрішнього згоряння потужністю 158 л. с. і крутним моментом 260 Нм у парі з семиступінчастою трансмісією з подвійним зчепленням.

Над зовнішністю під час “рестайлінгових” заходів китайці попрацювали на славу. Вони повністю уникнули асоціацій з більш відомими машинами інших брендів і створили враження, що перед нами нове покоління моделі. Щоправда, подекуди краса пішла на шкоду функціональності: зверніть увагу на форму переднього бампера – він дуже зменшує кут в’їзду. Хоча і без нього CS35Plus не був королем на бездоріжжі. Під захистом картера на порожньому автомобілі залишається просвіт лише близько 170 мм, хоча автовиробник заявляє цей параметр на сантиметр більшим. Не виключено, що справа у гумі.

Стриманий та зрозумілий салон

Не варто “гуглити” огляди дорестайлінгового “Чангана”, адже в ході оновлення інтер’єр кросовера також змінився повністю. Так, панель приладів тепер цифровий, праворуч від нього – 10-дюймовий екран мультимедійного комплексу, а центральна консоль розгорнута до водія. Сама система радує зручним і логічним меню, та й працює спритно, але дисплей занадто бляклий в ясну погоду, а зображення з камери заднього виду в темну пору року могло б бути і більш контрастним.

Добре, що інженери вирішили залишити окремо симпатичний блок клавіш для керування мікрокліматом, а підігрів сидінь вмикається кнопками на центральному тунелі. Рідкісне нині явище. Втім, за обігрівом лобового скла все одно потрібно лізти в меню. “Мікроклімат” у героя нашого тесту однозонний та інколи не дуже ефективно забезпечує видимість через лобове скло у вологу та холодну погоду — скло потіє в автоматичному режимі, доводиться вручну збільшувати швидкість обертання вентилятора.

Передні крісла зручні та мають непогану бічну підтримку. Водіям з ростом вище 185 см може не вистачати вильоту керма, але загалом за кермом можна непогано влаштуватись. За регулюванням дзеркал потрібно тягнутися до передньої панелі. Добре, що ця операція виконується водієм фактично лише один раз, а не перед кожним початком поїздки.

Суто німецька “парочка”

Бензиновий турбомотор об’ємом 1,4 літри та 7-ступінчастий “робот” із двома зчепленнями, який встановлений з ним у парі, – це суто німецьке поєднання. Тому зустріти дану “пару” двигуна і трансмісії на доволі простому та доступному китайському кросовері було приємним сюрпризом. Приємно, що коробка передач перемикається плавно та без різких “підтикань”.

Цікаво, що в місті хочеться приглушити зайві намагання “35-го” до активного драйву – він настільки різко реагує на педаль газу, що на гравії та поганої якості асфальті навіть інколи спрацьовує система протибуксування.

Двигун із сімейства BlueWhale сертифікований на використання “92-го” бензину. Очікувалось, що витрата у турбомотора буде близько 8-9 літрів по місту. Але при спокійній та розміреній експлуатації легко можна вкластись у 7,5-8 літрів на кожну нову сотню кілометрів на одометрі. При цьому по трасі взагалі машина нібито ліниться споживати паливо – якщо на круїз-контролі виставлено “120”, то середній розхід навряд буде більшим, ніж 7 літрів на 100 км.

“Автомат” з двома зчепленнями власного виробництва — від компанії Chongqing Tsingshan Industrial, що входить до холдингу Changan, – проявив виявив себе в нашому тесті чудово, принаймні він аж ніяк не обмежує двигун. Можливості ручного режиму лежать здебільшого в площині гальмування передачами, а ось тримати оберти перед “червоною зоною” практично неможливо: електроніка може перескочити на підвищену заздалегідь.

Але в решті CS35 Plus дуже нагадує одразу кілька японських та корейських однокласників, адже керувати ним досить просто: чудова оглядовість, адекватна робота коробки передач, зрозумілі реакції на кермі.

До того ж, усередині CS35 Plus нетипово тихо для цього класу – немає домінуючих джерел шуму, тільки після 120-130 км/год в салон починає проникати аеродинамічний “шурхіт”. І плавність ходу хороша – Changan впевнено справляється з міськими “гострими” нерівностями і не розгойдується на хвилях. А найбільше здивувала робота активного круїз-контролю – машина без різких рухів галюмує у разі виникнення перепони та плавно розганяється, не витрачаючи зайве паливо.

Ціна питання

Changan CS35 Plus на українському ринку доступний у двох версіях – Comfort та Luxe, що відрізняються лише набором опцій, а у технічному плані повністю повторюють одна одну. За “Комфорт” просять від 889 000 грн. Вже в “базі” присутні чотири динаміки аудіосистеми, круїз-контроль, цифрова панель приладів, клімат-контроль, камера заднього виду, система допомоги на підйомі та спуску та ін.

Тестовий автомобіль виконаний у “люксовій” версії, яка додатково має на борту бездротову зарядку для смартфону, адаптивний круїз-контроль, підігрів заднього ряду сидінь та ін. Оцінюють “флагмана” у 929 000 грн.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version