Компанія Cox Automotive провела цікаве дослідження, яке показало відношення американців до електричних пікапів.
Головними конкурентами в ньому стали модель від Tesla – електричний Cybertruck та “зелений” F150 від Ford, про який на сьогоднішній день досі нічого детально не відомо.
Саме електрифікація пікапів має вирішальне значення для прискорення переходу США на електромобілі. Тільки за минулий рік американці купили 2,9 мільйона пікапів. Це найбільший сегмент автомобілів у країні.
Проведене дослідження показало, що два з п’яти опитаних думають над тим, щоб в найближчі два роки придбати собі електричний пікап. “Зелені” моделі частіше вибирали респонденти у віці від 18 до 34 років, що становить 44% від усіх опитаних. Можливо, це небагато, але у вимірі автомобілів – це 1 000 000 майбутніх електричних пікапів.
Окрім цього Cox Automotive хотіла з’ясувати, якому саме електричному пікапу американці віддадуть перевагу. В список увійшли такі гіганти, як Tesla Cybertruck, Ford F150, Rivian R1T, Hummer EV.
Однак найбільший інтерес становлять результати саме Tesla та Ford. Нагадаємо, про технічні характеристики, ціну, дату виходу Cybertruck сьогодні відомо практично все, а от електричний F150 досі є “темною конячкою”.
Кожен пікап респондентам показували двічі – без назви бренду, та з назвою з правої сторони. Потрібно було відповісти на одне питання “Який пікап здається привабливішим?”.
В результаті Cybertruck без бренду практично ніхто не впізнавав, а от коли поряд з’являвся надпис Tesla ситуація докорінно змінювалась.
В свою чергу F150 як був, так і залишається беззаперечним лідером серед американців, щоб його впізнати людям не потрібен був бренд. Варто зазначити, що офіційного фото електричного пікапа досі немає, всі вони рендерні та засновані на паливних моделях.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Mattel, що працює під брендом Hot Wheels, відклала початок виробництва іграшкових пікапів Tesla Cybertruck.
По матеріалах: electrek.co.