Сформований наприкінці 2020 року дефіцит напівпровідникових компонентів змусив Tesla в черговий раз пересунути терміни виходу на ринок пікапа Cybertruck та електричного тягача Semi. Про це йдеться у фінансовому звіті компанії за другий квартал 2021 року.
Прийом замовлень на електричну вантажівку компанія оголосила ще під час прем’єри в листопаді 2017 року. Тоді ж було оголошено, що перші поставки почнуться у 2019 році. Пізніше старт серійного виробництва перенесли на 2020 рік, пообіцявши обмежену партію вантажівок. Наразі вже йдеться про перенесення запуску на 2022 рік, тобто із запізненням на чотири роки.
Цікаво, що не так давно Tesla оголосила, що до кінця 2021 року випускатиме по п’ять тягачів на тиждень. Імовірно, мова йшла про тестові зразки. Основною причиною чергового відтермінування називають брак акумуляторів на основі нових елементів 4680, які використовуються для Tesla Semi. Як говориться у фінансовому звіті компанії, батареї для тягача успішно пройшли випробування на заводі Tesla у Каліфорнії і вже близькі до виробничої атестації, але перед тим, як поставити їх на конвеєр, доведеться виконати багато роботи.
На ринку Tesla Semi запропонують у двох версіях: з запасом ходу 500 та 800 км вартістю $150 000 та $180 000 відповідно. Заряджатимуть вантажівки від станцій Megachanger, більш потужних, ніж Supercharger для легкових автомобілів.
Анонсований у тому ж 2019 році пікап Tesla Cybertruck встане на конвеєр у 2022 році, хоча спочатку виробництво планували запустити наприкінці 2021 року. Випускати пікап буде «гігафабрика» в Остіні. Як говориться в тому ж звіті компанії, наразі Cybertruck проходить альфа-тестування, до фази бета-тестування планують приступити пізніше цього року. Однією з причин відстрочки запуску моделі у виробництво називають підвищений попит на кросовер Tesla Model Y, який збирають на тому ж заводі в Остіні.
У базовій комплектації Tesla Cybertruck коштуватиме $39 900, у двомоторній – $49 900, в тримоторній – $69 900. Запас ходу складе понад 400, 480 та 800 км відповідно. Допустима маса причепа – від 3,4 до 6,35 тон у залежності від версії.
Як раніше повідомляв Autogeek, швидкісні зарядні станції Tesla Supercharger стануть доступними для електромобілів інших марок.
За метеріалами: Hothardware