Menu
in ,

Tesla покращить систему екстреного гальмування з наступним апдейтом ПЗ

Tesla випустила нове оновлення програмного забезпечення для своїх автомобілів, яке додає багато нових функцій, таких як керування телефонними дзвінками за допомогою кнопок на кермі та здатність виявляти знаки обмеження швидкості, але версія 2023.12 також покращила автоматичне екстрене гальмування (AEB) двома способами.

Відповідно до NotATeslaApp, нове оновлення програмного забезпечення додає можливість AEB працювати під час руху заднім ходом, хоча з обмеженою функціональністю, а також збільшує діапазон швидкості руху вперед, де система теж активна.

До цього оновлення, автоматичне екстрене гальмування Tesla могло працювати на швидкості від 5 до 150 кілометрів на годину під час руху вперед, але з оновленням 2023.12, AEB може працювати від 5 до 200 км/год.

Крім того, згідно з посібником користувача, NotATeslaApp, система тепер розроблена для визначення відстані від виявлених об’єктів позаду, а не лише до тих, що знаходяться попереду автомобіля.

AEB працює постійно, скануючи дорогу та автоматично застосовуючи гальма, щоб зменшити швидкість автомобіля та потенційну загрозу зіткнення. Однак у посібнику користувача зазначено, що існують ситуації, коли функція безпеки не застосовує гальма або припиняє їх застосовувати:

  • Різкий поворот керма
  • Натискання та відпускання педалі гальма, коли AEB застосовує гальма
  • Різке прискорення, коли AEB застосовує гальма
  • Коли виявленого автомобіля, мотоцикла, велосипеда чи пішохода більше немає попереду

    Автоматичне екстрене гальмування завжди вмикається під час запуску автомобіля, але його можна вимкнути в налаштуваннях автопілота автомобіля. Однак, навіть якщо AEB вимкнено на екрані налаштувань, автомобіль все одно може застосувати гальма після виявлення початкового зіткнення, щоб зменшити подальшу силу удару.

    Раніше AUTOGEEK повідомляв: як автопілот Tesla допомагає уникати аварій водіям, що плутають педалі – статистика від компанії

    По матеріалам: insideevs.com

    Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
    Exit mobile version