Китайський BYD похвалився рекордними продажами елетромобілів.
Протягом перших трьох місяців 2022 року китайськая компанія BYD змогла реалізувати 397 420 автомобілів, на 166% більше, ніж за той самий період 2021 року. Тільки у квітні марка продала 105 475 легкових автомобілів, з них 57 403 електромобілі та 48 702 гібриди. Як зазначається, порівняно з квітнем 2021 року продажі «батарейних» моделей зросли на 256%, а гібридних – на 439%. Плюс до цього BYD реалізував 567 комерційних електромобілів.
Подібним рівнем продажів можуть похвалитися далеко не всі електромобільні марки. Це дозволяє BYD конкурувати з американською Tesla. Наприклад, нещодавно представлений BYD Seal може поборотися за клієнтів із Tesla Model 3. При цьому китайський седан коштуватиме від 32 700 до 41 700 доларів, тоді як цінник нової Model 3 у США стартує від 42 000 доларів.
BYD Seal побудований на новій модульній платформі e-Platform 3.0. На ринку його запропонують у двох передньо- та одній повнопривідній версіях. У базовій модифікації віддача єдиного електродвигуна складе 204 к.с., у середній – 313 к.с. Топова повнопривідна версія запропонує 531 к.с. Для порівняння, віддача силової установки Tesla Model 3 становить від 283 до 531 к.с. залежно від версії.
Інформації про ємність батареї та запас ходу нового седана BYD не надав. Tesla Model 3 Performance з батарєю на 90 кВт•год проїжджає без підзарядки 547 км у вимірювальному циклі WLTP.
Як раніше повідомляв Autogeek, станції Tesla Supercharger у Норвегії стали доступними для всіх інших електромобілів.