Audi та Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC) домовилися про співпрацю в галузі розробки електромобілів з метою зміцнення своїх відповідних позицій на китайському автомобільному ринку.
Оголошення про угоду було зроблено після того, як Audi вступила в переговори з SAIC, власником MG Motor, про плани отримати платформу для електромобілів, як альтернативу відкладеній архітектурі Scalable Systems Platform (SSP) свого материнського концерну Volkswagen Group.
“Усі зацікавлені сторони погоджуються з тим, що китайський автомобільний ринок переживає найбільшу трансформацію у своїй історії. Тому ми спільно працюватимемо над стратегічним підходом, який гарантує наш майбутній успіх”, – йдеться у спільній заяві представників компаній.
Плани Audi зі створення майбутніх електромобілів на основі архітектури SSP були порушені через затримки в розробці програмного забезпечення, включаючи нову операційну систему, яка носить внутрішню робочу назву E3 2.0. Програмне забезпечення E3 2.0 є ключовим компонентом архітектури SSP, яка, як планується, запропонує технологію автономного водіння третього рівня.
Audi розглядає можливість використання у своїх нових моделях платформи електромобілів, розробленої SAIC для седана IM L7 та позашляховика IM LS7.
Audi, яка прагне поліпшити продаж у Китаї, минулого місяця оголосила, що Гернот Делльнер замінить Маркуса Дюсманна на посаді генерального директора в рамках заходів, спрямованих на реструктуризацію німецького автовиробника.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, німці побудували рестомод класичного NSU Prinz з мотором від Audi e-tron.