BMW переглянула підхід до так знаних «функцій на вимогу», до переліку яких минулого року включили підігрів сидінь. Таке бажання виробника заробити на тому, що всі попердні роки пропонувалося з конвеєра, спровокувало неординарну реацію клієнтів. На думку більшості BMW двічі брала гроші за одну й ту саму функцію.
То ж через рік в компанії вирішили відмовитися від суперечливої опції. Коментуючи це рішення член правління BMW із продажів та маркетингу Пітер Нота сказав, що надалі підігрів сидінь в автомобілях бренду або буде з конвеєра, або його не буде зовсім.
Натомість компанія зосередиться на програмному забезпеченні та сервісних продуктах, які власники зможуть додавати після придбання автомобіля. Зі слів топ-менеджера, особливо популярні асистенти водіня та паркування. Крім того, ще не визиває негативної реакції у клієнтів.
Як раніше повідомляв Autogeek, новий Volkswagen Golf буде лише електричним.
За матеріалами: Forbes