Menu
in

Технології від Google та “свіжий” дизайн: Nissan оновив кросовер X-trail на ринку США

Японський автовиробник суттєво оновив свій популярний кросовер Nissan X-trail для американського ринку, на якому він більше відомий як Rogue.

Зазначається, що новинка має дещо оновлений зовнішній вигляд і технологічно “просунутий” інтер’єр із вбудованою системою Google у новій інформаційно-розважальній системі.

Nissan Rogue 2024 модельного року, безумовно, виглядає знайомим, причому найбільшою зміною стала більша решітка радіатора з вертикальними хромованими прорізами, з’єднаними більшими повітрозабірниками на передньому бампері. Задні ліхтарі також отримали нову світлодіодну графіку.

Nissan також дещо оновив палітру кольорів, додавши відтінки Everest White Pearl, Deep Ocean Blue Pearl і Baja Storm. Крім того, флагманська комплектація Platinum отримала глянцево-чорні акценти і новий комплект 19-дюймових коліс.

Головною фішкою інтер’єру стала нова інформаційно-розважальна система з вбудованими сервісами Google – це вперше серед машин Nissan. Нове програмне забезпечення дозволяє додаткам, зокрема Google Maps, Google Assistant і Google Play, бути інтегрованими в сенсорний екран автомобіля разом із усією інформацією з вашого особистого облікового запису Google.

Вбудовані сервіси від Google “прописались” у комплектаціях SL і Platinum разом із більшим 12,3-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи та 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів. Що стосується базових комплектацій S і SV, то вони доступні з меншим 8-дюймовим дисплеєм.

Як і раніше, Nissan Rogue доступний з 1,5-літровим бензиновим двигуном VC-Turbo, що видає 201 к.с. і максимальний крутний момент у 305 Нм. Силовий агрегат з турбонаддувом поєднується виключно з трансмісією Xtronic CVT.

Перші екземпляри оновленого Nissan надійдуть до дилерів у США на початку 2024 року, а ціни будуть оголошені ближче до цієї дати.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Nissan продаватиме в Європі виключно електричні автомобілі вже з 2030 року.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version