Компанія Garrett Motion, яка є відомим постачальником турбокомпресорів з 1950 року, показала еволюцію турбованого двигуна з електронним управлінням, яку назвала E-Turbo.
Пристрій складається з електродвигуна, розміщеного на валу між турбінним колесом та компресором, що відрізняється від систем турбонаддува в автомобілях Mercedes-Benz і Volkswagen Group.
За словами інженерів, в порівнянні зі стандартним сучасним турбонаддувом Garrett їм вдалося досягнути збільшення номінальної потужності на 16% і номінального крутного моменту на 10,5%.
Двигун досяг цільового крутного моменту за одну секунду замість 1,5 секунд при запуску на 1500 об/хв і розігнав автомобіль з 60 км за годину до 100 км за годину за 8,8 секунди замість 11 секунд.
На якому автомобілі або двигуні тестувалося турбо в компанії не розповіли.
Також в Garrett відзначили перевагу розміщення електродвигуна на валу всередині вихлопного турбокомпресора. Як і в інших системах електронного наддуву, електродвигун обертає компресор до тих пір, поки вихлопні гази не почнуть приводити в дію турбіну, а наявність єдиного блоку спрощує прокладку турбокомпресора.
Однією з переваг системи є те, що турбонагнітач може збирати енергію при включенні наддуву, оскільки турбіна, що обертається, перетворюється в генератор, який живить батарею.
Нову технологію Garrett вперше встановлять в авто у 2021 році.
Як раніше повідомляв Autogeek, засновник та керівник компанії Tesla Ілон Маск покепкував в першого електромобіля Porsche Taycan, а точніше його назви. Електромобіль отримав назву Turbo, проте ніяких турбін в авто немає.
За матеріалами: Autoblog