Menu
in

Світовий автопром готується до найгіршого: попит на електромобілі не виправдовує очікувань виробників

Експерти стурбовані тим, що попит на електромобілі не співпадає з обсягом інвестицій, які вкладають автовиробники у їх розробку та виробництво. У той час як продажі електромобілів постійно зростають, мільярди доларів, які були вкладені практично всіма великими виробниками, можуть не принести очікуваного прибутку.

Високі відсоткові ставки викликають занепокоєння у всіх, від галузевих аналітиків до генерального директора Tesla Ілона Маска.

“Мене хвилює середовище з високими процентними ставками, в якому ми перебуваємо”, – сказав Маск під час телефонної розмови з питань прибутків.

Tesla оголосила, що відтермінує плани щодо мексиканського заводу, причиною чого є поточний фінансовий клімат. Тим часом Honda і General Motors припинили спільну розробку доступних електричних позашляховиків вартістю 5 мільярдів доларів.

Компанія Ford також нещодавно оголосила, що виробництво F-150 Lightning буде тимчасово сповільнено. Раніше новинку повинні були виготовляти у три зміни, але після оголошення в липні про перенаправлення інвестицій у комерційні та гібридні транспортні засоби, F-150 Lightning виготовлятимуть лише у дві зміни.

Зменшення попиту з боку автовиробників призвело до різкого падіння цін на сировину, яка використовується у виробництві електромобілів. Згідно зі звітом Reuters, ціни на літій впали на 67 відсотків, на кобальт – на 20 відсотків.

Але не тільки європейські та американські виробники відчувають проблеми. Китайський виробник акумуляторів CATL заявив, що третій квартал був для компанії найгіршим за рік, посилаючись на падіння попиту та посилення конкуренції. Тим часом Volkswagen також знизив свій прогноз прибутків.

Попри фінансові складнощі, споживачі продовжують перелаштовуватися на електромобілі. Так. у третьому кварталі 2023 року поставки електромобілів у США вперше в історії перевищили 300 000 одиниць. Продажі електромобілів також зросли в ЄС на 14,3 відсотка та на 22 відсотки в Китаї.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ford призупинив будівництво батарейного заводу за $3,5 млрд у Мічігані.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version