У Миколаєві створили електричний міні КамАЗ, який здатен долати на одному заряді близько 300 км.
Перевели автівку на електротягу місцеві жителі.
За словами одного з розробників електромобіля, він хотів менше витрачати на експлуатацію авто, тому й вирішив переобладнати його.
«Все почалося в 2008 році. Я був водієм автобуса. Мене весь час турбувало питання, як зменшити витрати на його утримання і я почав думати про електромобілі. Тим більше в той час з’явився родстер від Тесла. Потім з’явилися в продажу електромотори, акумулятори. Я зробив кілька електровелосипедів. Пізніше мене знайшов чоловік з фінансовими можливостями, щоб втілити в життя всі задуми. Сформувався колектив і ми почали виробництво», – розповів власник автомобіля Шота Ішхнелі.
Він також підкреслив, що наразі акумулятори вже дозволяють створювати електромобілі, які не будуть нічим поступатися авто з ДВЗ.
За словами чоловіка, на конструювання та проектування КамАЗа на електротязі витратили місяць часу. Ще близько 70 днів пішло на збірку автівки, починаючи з порізки металу й до фінальної стадії – фарбування.
Варто зазначити, що електродвигун моделі живиться від літій-іонного акумулятора нового покоління.
«На ньому (автомобілі, – ред.) стоїть батарея на 60 км пробігу. І ця батарея важить всього 24 кг. Уже акумуляторні технології дозволяють, щоб машина не була аккумуляторовозом. Якщо потрібно, то можна поставити три, чотири такі батареї і підняти дальність ходу до 300 км. При цьому комплект елементів живлення буде важити 100-120 кг», – розповів Ішхнелі.
В салон встановили крісла від автомобіля Smart, а каркас кабіни обшили металом. Руль модель отримала від ВАЗа, а також рульову колонку та реактивні тяги, які тримають мости. Від ВАЗа у автомобіля шини і диски. А от електроміст китайський з мотором потужністю 2500 Вт.
Вага автомобіля складає 500 кг, з яких одну двадцяту важить акумулятор. Максимальна швидкість електромобіля обмежена 50 км/год.
Варто зазначити, що спеціалісти вже створили понад 15 різних моделей електротранспорту й не планують зупинятися на цьому, адже попит на такий вид транспорту невпинно росте. Зокрема вони хочуть створити сайбертрак, який буде обладнаний чотирма мотор-колесами по 12 кВт, виробництва QSMotors.
Як ранше повідомляв Autogeek, корпорація «Богдан» презентувала першу українську електровантажівку ERCV27.