Ferrari не буде займатись випуском електромобілів аж до 2025 року.
Комерційний директор компанії Енріко Галліера заявив, що акумуляторну технологію ще треба вдосконалювати, щоб вона досягла “фірмової спадщини” Ferrari.
“Ми твердо віримо, що технологія акумуляторів ще недостатньо розвинена, щоб задовольнити потреби суперкара. У найближчі п’ять років вона не зможе задовольнити потреби Ferrari”, – зазначив він.
В той же час він не виключив, що в найближчому майбутньому світ може побачити електричний Ferrari, але над ним треба довго працювати.
“Якщо ми вводимо нові технології, то нам потрібно пропонувати щось нове на ринку. Саме так Ferrari завжди працювала з новими технологіями. Еволюція нових технологій на 100% в ДНК Ferrari”, – підкреслив комерційний директор компанії.
Слова Галліери перегукуються з тим, що в грудні минулого року говорив генеральний директор Ferrari Луї Камільєрі.
Він також притримується думки, що акумуляторна технологія поки не досить розвинута для атівок бренду. Однак нагадав, що компанія випустила гібридний Ferrari SF90 Stradale з батареєю на 7,9 кВтгод.
Камільєрі розповів, що власники таких атівок люблять електричний режим за те, що можуть зранку тихо покинути будинок, а вже потім на трасі скористатись потужним двигуном Ferrari.
Як раніше повідомляв Autogeek, Ferrari готує ще один гібрид на базі моделі SF90 Stradale. Про це свідчать знімки, на яких зображений новий прототип.
По матеріалах: electrek.co.