Menu
in

Супербоул-2022: добірка найкрутіших рекламних роликів автомобільних компаній

Минулої ночі у США відгримів Супербоул – фінал американської професійної футбольної ліги (NFL). 

Супербоул – одна з найбільших значимих спортивних подій у світі, й відома вона не лише з точки зору спорту, а й реклами, яку транслюють в його рамках. Так, хвилина трансляції реклами під час Супербоулу коштує понад одинадцять мільйонів доларів.

Рекламні ролики демонструють всесвітньо відомі бренди з різних сфер, й автовиробники не є виключенням. Щорічно все більше компаній, які займаються виробництвом автомобілів, створюють рекламу спеціально для Супербоулу. Й з року в рік все частіше головними героями цієї реклами стають електромобілі.

Цей рік виключенням не став. Так, мільйони фанатів американського футболу змогли помилуватися електричними автівками від General Motors, BMW, Nissan та інших.

Однак за милістю випущеної реклами цього року нікому не вдалося переплюнути компанію Kia з її EV6 та робо-песиком, про яку ми вже писали раніше.

Досить видовищною вийшла реклама й в General Motors з Майком Маєрсом в головній ролі. Актор знову повернувся до ролі доктора Зло з трилогії шпигунської комедії «Остін Пауерс». Прибічники доктора захоплюють штаб-квартиру GM, щоб захопити світ, але спочатку вирішують боротися зі зміною клімату за допомогою нових електромобілів компанії.

А от компанія Chevrolet, яка належить General Motors, вирішила випустити перезавантаження «Клану Сопрано» й зняти в ньому свій Silverado. Донька Тоні Сопрано за кермом нового електричного Chevrolet Silverado їде замість свого батька у позашляховику Chevrolet Suburban 1999 року випуску. 

Показав свою рекламу в рамках Супербоулу й стартап електромобілів Polestar. Це його перша реклама для Супербоулу, й в ролику під назвою «Без компромісів» компанія показала, що готова конкурувати з такими гігантами, як Tesla та Volkswagen.

Ще однією рекламою на Супербоул, про яку Autogeek вже писав раніше, став ролик від BMW про Зевса та Геру, яких зіграли Арнольд Шварценеггер і Сальма Хайєк-Піно. До слова, це перша реклама BMW у Супербоулі за останні сім років й вона демонструє, як богам живеться у новому світі.

Ще однією надихаючою рекламою став ролик від Toyota про паралімпійських спортсменів. Ролик «Брати» розповідає про стосунки двох реальних братів – Браяна МакКівера, найзнаменитішого зимового паралімпійця Канади, та Робіна МакКівера, олімпійця з лижних гонок, гіда та тренера Паралімпійських ігор, а також про їхнє життя та спортивну кар’єру. Й хоча в ролику немає нічого про електричну мобільність, її теж варто було згадати.

Ще один бренд, який після 7 років перерви повернувся до Супербоулу – це Nissan. У 60-секундному ролику актор Юджин Леві, який отримав премію «Еммі», за кермом позиченого у актриси кіновсесвіту Marvel Брі Ларсон нового спортивного автомобіля Nissan Z, демонструє свої навички керування.

Однак не тільки електромобілі ставали головними героями роликів. Так, одна з реклам була присвячена зарядці електромобілів. Перша реклама від Wallbox, постачальника продуктів для зарядки електромобілів та управління енергією, розповідає про Сета Томаса, який пережив удар блискавки й як він долає свої страхи, щоб прийняти електрику за допомогою продуктів компанії Wallbox.

Згадаємо добірку минулорічної кращої автореклами для Супербоулу від Autogeek.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version