Цього року більшість автомобільних брендів використовували найдорожчий рекламний час для презентації своїх цінностей.
У ніч на 8 лютого у Тампі, штат Флорида, відбулася фінальна гра за звання чемпіона Національної футбольної ліги Сполучених Штатів Америки. За цією грою стежать мільйони фанатів американського футболу, саме тому реклама під час Супербоулу (Super Bowl) найдорожча у світі. Найцікавіші рекламні ролики автомобільних брендів ми зібрали у цій збірці.
Концерн General Motors постарався розбудити інтерес американців до електромобілів, зігравши на їхньому почутті патріотизму. У відео актор Вілл Феррелл, вказуючи на Норвегію, каже, що не потерпить, якщо спадкоємці вікінгів й далі залишатимуться лідерами за кількістю електромобілів на душу населення.
Він сідає в електромобиль Cadillac Lyriq, кличе на допомогу коміка Кінана Томпсона, співачку Аквафіну й відправляється разом з ними до Норвегії. Але в результаті Феррелл опиняється у Швеції, а його друзі – у Фінляндії, але це не заважає акторові пригрозити норвежцям. Його фінальний монолог став свого роду озвученням планів General Motors по переформатуванню бренду в сторону випуску електромобілів. До 2025 року модельна лінійка концерну буде складатися з 30 моделей. Зараз GM пропонує тільки один електромобіль – Chevy Bolt EV.
Реклама Ford побудована навколо об’єднання у боротьбі з коронавірусом. Ролик вийшов соціальним й спрямований, скоріше, на підтримку репутації автовиробника. У ньому компанія підкреслила, як важливо об’єднуватися та піклуватися один про одного, й нагадала про те, що однією з перших долучилася до боротьби з пандемією. Зокрема, передала 120 млн масок співтовариствам й організаціям, які цього потребували, та почала розробку захисних заходів у автомобілях.
Героєм реклами Cadillac став електричний кросовер Lyriq. У ролику автомобіль випробував Едвард Руки-ножиці. Це єдине з чим йому вдалося впоратися і все завдяки системі Hands-Free Super Cruise (ассистент водіння без рук).
Рекламний ролик від Jeep теж вийшов соціальним. У ньому компанія нагадала про те, наскільки важлива свобода й про те, що саме вона об’єднує людей. Символом свободи став класичний позашляховик Jeep CJ-5, який випускався у 1961-1983 роках.
«Jeep відкриває день матчу нагадуванням про те, що ми сильніші, ніж перешкоди, які стоять на нашому шляху. Пам’ятайте про все, що об’єднує нас як американців», – йдеться в описі ролика на YouTube.
Сюжетом ролика Toyota стала історія Джессіки Лонг – 13-кратної золотої медалістки та 23-кратного призера Паралімпійських ігор. До Америки дівчинка, яка народилася у Сибіру, потрапила у 13 місяців. У цьому віці Танечку Кирилову усиновили громадяни США. Рідні батьки залишили її у пологовому будинку, після того, як дізналися про вроджену ваду – дівчинка народилася без малих гомілкових кісток. Своїм роликом Toyota хотіла нагадати, що у кожному з нас є сили на все, що ми хочемо зробити.
Електромобільна стартап-компанія Lucid Motors використала свої 30 секунд рекламного часу для того, щоб розповісти про свою першу серійну модель – 1000-сильний електроседан Lucid Air.
Як раніше повідомляв Autogeek, General Motors змінили власне лого, щоб бути ближче до електромобільності.