Menu
in

Stellantis зменшить вагу батарей електромобілів вдвічі: яким чином

На відкритті акумуляторного технологічного центру Stellantis Mirafiori в італійському Турині автовиробник оголосив, що має намір зменшити вагу акумуляторів електромобілів на 50%.

“Акумулятори у сучасних електромобілів занадто важкі, через що і машини стають занадто важкими”, — сказав Нік Курік, керівник інженерно-технічного відділу Stellantis.

Він пояснив, що до 2030 року Stellantis запровадить нові технології акумуляторів і більш ефективну упаковку елементів, щоб зменшити вагу вдвічі, що допоможе концерну досягти цілей сталого розвитку.

Можна з упевненістю припустити, що такі розробки врешті-решт також матимуть економічні переваги, що може сприяти появі запланованого корпорацією дешевого електромобіля.

Частина плану щодо зменшення ваги передбачає використання легших і дешевших літій-сірчаних акумуляторів, які зараз розробляються нещодавно придбаною компанією Lytten із Кремнієвої долини. Очікується, що вони також зменшать викиди вуглецю, оскільки в них використовуються менш екзотичні матеріали, ніж літій-іонні акумулятори.

Але це не єдиний варіант, оскільки Курік також згадав про можливість використання натрієво-іонних батарей, які набагато дешевші.

Новий центр займатиметься проектуванням, розробкою та тестуванням акумуляторних батарей, високовольтних елементів, модулів і програмного забезпечення.

Незважаючи на те, що Stellantis робить кроки для полегшення електромобілів, вона також не відмовляється від ДВЗ. Технічні спеціалісти концерну зазначили, що кілька типів двигунів, які встановлюються на машини брендів Stellantis, сумісні з синтетичним паливом.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis представив нову платформу STLA для електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version