Концерн Stellantis почне дорожні випробування твердотільних батарей американського стартапу Factorial вже за два роки.
Зазначається, що твердотільні елементи Factorial мають щільність енергії понад 390 Вт*год/кг, що є помітним покращенням у порівнянні з приблизно 270 Вт*год/кг багатьох поточних літій-іонних батарей. У реальному вираженні це означає, що електромобілі з твердотільними батареями матимуть значно більший запас ходу та меншу вагу порівняно з сучасними автомобілями.
У 2026 році Stellantis оснастить парк Dodge Charger Daytona акумуляторами Factorial, підтверджуючи їх продуктивність і довговічність у реальних умовах. Фірма заявила, що автомобілі на базі великої платформи STLA будуть мати пріоритет для батарей.
На початку цього року концерн Volkswagen Group оголосив, що його відділення з виробництва акумуляторів PowerCo погодилося масово виробляти твердотільні акумулятори від американської фірми QuantumScape.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis вклався грошима в китайського виробника електромобілів Leapmotor.