Виконавчий директор Stellantis Карлос Таварес планує суттєво збільшити кількість електромобілів в модельних лінійках своїх брендів, і для прискорення розробки концерн може об’єднати зусилля з китайською компанією Leapmotor.
Вважається, що Stellantis попередньо домовився та остаточно вивчає можливість співпраці з китайським виробником електромобілів Zhejiang Leapmotor Technologies, щоб розширити свою присутність на найбільшому автомобільному ринку світу.
Незабаром після того, як Volkswagen підтвердив, що спільно з Xpeng буде розробляти електромобілі в Китаї, використовуючи фірмову платформу G9 “Edward”, приватні джерела виявили, що Stellantis хоче наслідувати цей приклад.
Stellantis вже керує спільним підприємством у Китаї з Dongfeng Motor Group Co і виготовляє різні моделі Peugeot і Citroen для місцевого ринку.
Представники автовиробника відмовилися коментувати повідомлення. Однак партнерство з такою компанією, як Leapmotor, може стати ідеальним кроком для виконавчого директора Stellantis Карлоса Тавареса, який висунув ідею стратегії “зменшення активів” у Китаї.
Завдяки цій стратегії Stellantis вже припинив своє спільне підприємство з Guangzhou Automobile Group Co, яка виробляла різні моделі Jeep. Таварес особливо відверто говорив про загрозу, яку становлять китайські виробники автомобілів для компаній з Європи.
“Різниця в ціні між європейськими та китайськими автомобілями є значною. Якщо в нинішній ситуації нічого не змінити, європейські покупці будуть все частіше звертатися до китайських моделей. Купівельна спроможність багатьох людей у Європі помітно падає”, – зазначив Таварес.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, концерн Stellantis знайшов спосіб не відмовлятись від двигунів внутрішнього згоряння.