Компанія Hyundai Motor обіцяє до 2030 року запустити масове виробництво твердотільних батарей для електромобілів.
Віце-президент Hyundai Motor Со Кан Хен (Seo Kang-hyun) озвучив план підвищення конкурентоспроможності електричних моделей Hyundai, Genesis та Kia у середньостроковій та довгостроковій перспективі.
Основні цілі плану були озвучені під час телефонної конференції, присвяченій прибутку компанії за перший квартал 2021 року. Про це повідомило видання Business Korea.
Основною метою Hyundai Motor стане запуск серійного виробництва твердотільних батарей для електромобілів. Дослідне виробництво акумуляторів з твердотілим електролітом планують запустити у 2025 році, а товарне виробництво – у 2030 році. До цього моменту компанія буде використовувати традиційні літій-іонні акумулятори.
Зараз електромобілі південнокорейського концерну комплектуються батареями третього покоління з щільністю зберігання енергії близько 600 Вт·год на літр. У 2023 році їх замінять акумуляторні блоки четвертого покоління з показником трохи меншим за 700 Вт·год на літр, а в 2025 році – батареї п’ятого покоління з ще більш високою щільністю зберігання енергії.
Як стверджують у компанії, завдяки поліпшеним батареям до 2025 року середній запас ходу електромобілів Hyundai та Kia збільшиться на 16%.
Підготовку масового виробництва твердотільних акумуляторів Hyundai почне у 2027 році з подальшим запуском до 2030 року. За інформацією видання, Hyundai обмежиться тільки розробкою технології, виробництво довірять стороннім компаніям.
Також корейці планують розширити електричну лінійку. До 2025 року вона складатиметься з 13 моделей замість раніше запланованих восьми, а річні продажі електромобілів виростуть до 560 тисяч одиниць. Це майже у 5 разів більше, ніж у 2020 році на у 3,5 рази більше, ніж планують продати у 2021 році.
За розрахунками аналітиків Hyundai Motor, до середини десятиліття Hyundai та Genesis зможуть претендувати на 5% світового ринку електромобілів, який компанія оцінює у 18 млн одиниць. Частка Kia складатиме приблизно 3%, тобто до 2025 року не менше 8% електромобілів на світовому ринку будуть південнокорейськими.
Як раніше повідомляв Autogeek, електрокросовер Hyundai Kona Electric йде з рідного ринку.