У Daimler вважають гібриди безперспективним «тимчасовим рішенням».
Відповідно до озвученого вцього року плану електрифікації, після 2025 року німецький концерн зосередиться на електромобілях та платформах для них. Як заявив на Мюнхенському автосалоні голова відділу досліджень та розробок Daimler Маркус Шафер, відмовлятися від двигунів внутрішнього згоряння концерн поки не планує, але розробка нових гібридних систем повністю зупинена.
Гібридні моделі німці називають «тимчасовим рішенням», основна мета – «чисті» електромобілі. При цьому знімати з конвеєра вже наявні гібриди концерн не планує. На даний момент продажі гібридів Mercedes-Benz перевищують продажі електромобілів, яких у марки не так багато. Крім того, у розробку гібридів вкладені чималі кошти, тому вони залишаться в строю на роки.
Більш того, концерн планує використовувати вже розроблені гібридні системи в нових моделях. Одна з них – нещодавно представлений там же у Мюнхені Mercedes-AMG GT 63 S E Performance. Це перша модель спортивного підрозділу Mercedes-Benz з гібридною силовою установкою AMG E Performance, яка складається з бензинового мотора та встановленого на задній осі електричного модуля. Сукупна віддача агрегатів – 649 к.с. і 949 Нм крутного моменту у звичайному режимі та 751 к.с. і 1020 Нм у гоночному режимі Race Start. З місця до 100 км/год ліфтбек прискорюється за 3,4 секунди. Максимальна швидкість – 250 км/год.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Mercedes-Benz EQS отримав «заряджену» версію від AMG.
За матеріалами: Daimler