Menu
in ,

Статистика від рятувальників: власники електромобілів в рази частіше звертаються за допомогою

Спущена шина чи пошкоджений колісний диск – причина 36% звернень до рятувальників.

Британське видання This Is Money опублікувало дані служб надання допомоги на дорогах, зібрані рятувальниками Ліверпуля у 2018 – 2021 роках. Як виявилося, власники електромобілів частіше звертаються за допомогою, ніж водії автомобілів із традиційними двигунами внутрішнього згоряння. У 36% випадків по причині спущеної шина чи пошкодженого колісного диска. У власників «звичайних» автомобілів подібні проблеми виникають вдвічі рідше.

На думку співробітників британських служб допомоги на дорогах, частково це зумовлено різницею у вазі. Залежно від батареї електромобіль може бути на 50 відсотків важчим за аналогічний бензиновий автомобіль.

Ще одна причина таких частих звернень власників електромобілів – відсутність у заводській комплектації запасного колеса, а оскільки буксирувати електромобіль у більшості випадків виробники категорично не рекомендують, доводиться вдаватися до допомоги евакуатора та працівників СТО.

Вирішити цю проблему взялися виробник шин. Наприклад, німецька компанія Continental AG випустила серію високоміцних шин для електромобілів – HL (Heavy Load). Також розробляються шини з низьким опором коченню, які дозволять збільшити ефективність використання заряду батареї та запас ходу. Ще одне завдання – зробити шини для електромобілів більш галасливими. Це доволить їм стати більш помітними для решти учасників дорожнього руху.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Україні порахували кількість електромобілів.

За матеріалами: InsideEVs

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version