Протягом січня 2023 року українці придбали та зареєстрували 2000 нових та вживаних електромобілів, на 83,3% більше ніж у січні та на 4,3% менше ніж у грудні 2022 року.
За даними Інституту дослідження авторинку, більшість в них – 1063 од. (52%) – це імпортовані вживані автомобілі. На врутрішньому ринку українці придбали 669 елетромобілів, що склало 32,7% від загальних реєстрацій.
Новими у січневих реєстраціях були 312 автомобілів, або 15,3% – це найбільша частка нових електромобілів за 12 місяців. Вона зростає уже п’ятий місяць поспіль.
Співвідношення між «легковиками» та вантажівками – 98,2% проти 1,8% (36 од.). Вцілому на кінець січня 2023 року український парк електромобілів налічує 47 982 од.: 46 145 легковиків (96,2%), 1833 вантажівки (3,8%) та 4 автобуси.
Найпопулярнішим електромобілем на внутрішньому вторинному ринку, як і багато місяців поспіль став Nissan Leaf. У січні українці придбали 178 японських хетчбеків. Також до січневої «пятірки» увійшли: Volkswagen ID.4 (88 од.), Tesla Model 3 (46 од.), Honda M-NV (37 од.) та Volkswagen E-Golf (33 од.).
Серед імпортованих вживаних електромобілів першість також дісталася Nissan Leaf – 180 реєстрацій за місяць. Далі йдуть: Volkswagen ID.4 (162 од.), Tesla Model 3 (114 од.), Honda M-NV (69 од.) та Tesla Model Y (67 од.).
Серед нових електромобілів лідером став Volkswagen ID.4 – 132 реєстрації. Друге місце за Honda M-NV (42 од.), третє – за Mercedes-Benz EQC (20 од.). Четверта сходинка ТОП-5 дісталася Volkswagen ID.6 (11 од.), п’ята – Dongfeng EX1 (8 од.).
Як зазначили експерти, значна частина нових автомобілів – це моделі китайських брендів, у тому числі й призначені для внутрішнього ринку Китаю. До України їх імпортують неофіційні дилери.
Як раніше повідомляв Autogeek, у 2022 році на електромобілі припало понад 12% автомобільного ринку ЄС.