Menu
in

Стару версію Land Rover Defender планують відродити під іншою назвою та на паливних елементах

Ідейний спадкоємець Land Rover Defender буде використовувати водневі паливні елементи, розроблені британською хімічною компанією Ineos та Hyundai Motor.

Британська компанія Ineos та південнокорейська Hyundai Motor ведуть переговори про спільну розробку водневих паливних елементів для позашляховика Ineos Grenadier, ідейного спадкоємця легендарного Land Rover Defender.

Як повідомила газета The Guardian, угода про співпрацю може бути підписана протягом декількох тижнів. Також партнери планують спільно налагодити «надійні» поставки водню до Європи. Відзначимо, що хімічний концерн Ineos вже зараз виробляє 300 000 тон водню на рік.

Про намір відродити випуск знятого з виробництва позашляховика Land Rover Defender та придбати у виробника права на торговельну марку Defender британський мільярдер Джим Реткліфф заявив влітку 2016 року. Отримавши відмову, в лютому 2018 року Реткліфф створив новий підрозділ Ineos Automotive, який зайнявся розробкою Projekt Grenadier.

Серійне виробництво позашляховика почнеться у грудні 2021 року у Франції, на колишньому заводі Mercedes-Benz, хоча спочатку випускати Grenadier планували у Великій Британії.

Першою на початку 2022 року на ринок вийде версія з двигуном внутрішнього згоряння. Пізніше планують випустити позашляховик на водневих паливних елементах, хоча спочатку розглядалася електрична силова установка.

За словами комерційного директора Ineos Automotive Марка Теннанта, водневі паливні елементи дозволять забезпечити Ineos Grenadier запас ходу та автономність, необхідні для подорожей у внутрішні райони Африки або Австралії.

Як раніше повідомляв Autogeek, у позашляховика Toyota Land Cruiser з’явилася незвичайна військова версія.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version