Протягом більше двох тижнів незалежні експерти випробовують Tesla Semi, щоб з’ясувати, наскільки далеко вантажний електромобіль насправді може заїхати на одному заряді батареї.
Цього року Північноамериканська рада з ефективності вантажних перевезень досліджує усі пропозиції електричних вантажівок на ринку. Організація збирає реальні дані з 10 різних вантажних електромобілів, а потім використовує їх, щоб з’ясувати, як зробити перехід до електрифікації більш плавним.
Пройшов майже рік з того часу, як Tesla почала постачання Semi, і навіть зараз компанія ще не розкрила всі подробиці про нову вантажівку. Важливі деталі, такі як розмір батареї, фактична максимальна дальність ходу та потужність електромобіля поки що невідомі.
Спочатку у Tesla заявили, що Semi матиме запас ходу в 805 км і що машина споживатиме всього два кВт*год енергії на милю. Результати незалежних випробувань показують, що дійсно, за правильних умов, Semi, швидше за все, зможе подолати відстань у понад 800 км на одному заряді батареї.
Зазначається, що за перші два дні тестування три задіяні вантажівки Tesla отримали високі оцінки. Першого дня перша вантажівка проїхала 670 км і закінчила свій день з рівнем заряду трохи більше 18 відсотків. На другий день вона ж проїхала 654 км, але на фініші залишилося трохи більше семи відсотків заряду батареї.
Друга вантажівка подолала відстань у 605 км у перший день і мала запас у трохи більше 15 відсотків. На другий день вона ж проїхала лише 359 км, але фінішувала з 48-відсотковим зарядом батареї. Цікаво, що у перший день третя вантажівка проїхала 877 км, але електромобіль заїжджав на зарядну станцію після пробігу у 607 км.
Другий день для третього Tesla Semi також пройшов добре: після поїздки у 660 км залишилося трохи більше 18 відсотків заряду батареї. Все це, здається, вказує на те, що Tesla Semi дійсно здатна перевозити вантажі принаймні у рамках одноденних поїздок.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Scania створила унікальний напівпричіп з сонячними батареями.