Дослідження американських вчених показали, що щороку електромобіль у середньому проїжджає на 7500 км менше, ніж авто з двигуном внутрішнього згорання. Цілком можливо, що електромобілі менше їздять, тому що вони служать другими авто в родині, але це також може бути пов’язано з розвитком інфраструктури зарядних станцій.
Нещодавнє дослідження, проведене в Сполучених Штатах, показало, що електричні транспортні засоби мають тенденцію проїжджати значно менше кілометрів на рік порівняно з їх аналогами з бензиновими двигунами.
У рецензованому дослідженні вчених з Університету Джорджа Вашингтона використовувалися показання одометрів 12,5 мільйонів вживаних автомобілів і 11,4 мільйона вживаних позашляховиків, виставлених на продаж у період з 2016 по 2022 рік. Було встановлено, що авто на електротязі у середньому проїжджають на 7205 км менше на рік.
Дослідники припускають, що ця різниця може виникнути через звичайну практику власників електромобілів, які використовують їх у якості другого авто поряд із звичайними машинами. Крім того, вони припустили, що такі фактори, як тривога щодо запасу ходу та відносно менш розвинена інфраструктура зарядки також можуть сприяти цьому явищу.
Джон Хелвестон, співавтор дослідження та доцент кафедри інженерного менеджменту та системної інженерії, каже, що середній автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння проїжджав 18 735 км на рік, тоді як середній електромобіль – всього 11 530 км. Розрив був менш помітним у сегменті позашляховиків із середнім пробігом 20 832 км і 17 038 км відповідно. Цікаво, що в середньому електромобілі Tesla проїжджали 14 139 км на рік у порівнянні з 10 034 км усіх інших електромобілів.
“Люди часто вважають, що покупка електромобіля корисна для навколишнього середовища, і загалом це так, але різниця впливу на довкілля збільшується саме з пробігом”, – сказав Хелвестон.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, покупці електричних пікапів схожі на тих, хто раніше вибирав їхні бензинові версії.