Menu
in

США виділили понад $130 мільйонів на розробку електричних вантажівок: хто отримає кошти

Міністерство енергетики США виділило 131 мільйон доларів для виробників вантажних автомобілів, таких як Cummins і Paccar, які повинні бути витрачені на розробку сучасних акумуляторів і сприятимуть зниженню цін на акумулятори для електричних вантажівок.

Зазначається, що 60 мільйонів доларів із коштів Міністерства енергетики підуть Консорціуму передових акумуляторів США для подальшого розвитку легких, недорогих акумуляторів, а також для менш дорогих процесів переробки акумуляторів.

Решта, а саме 71 мільйон доларів, розподілять між 27 іншими проектами, кожен з яких зосереджений на збільшенні запасу ходу, зниженні витрат на акумулятори та вдосконаленні бортових систем зарядки електромобілів і телематики. Серед цих проектів виділяються акумуляторні стартапи Lyten і Zeta Energy, а також виробничу компанію Coherent, оскільки вони працюють над літій-сірчаними батареями.

Кожна з компаній отримала понад 3 мільйони доларів спеціально для розробки технології літій-сірчаних акумуляторів, які, за словами дослідників Аргоннської національної лабораторії, можуть бути доступнішими у виробництві, ніж літій-іонні батареї, а також пропонувати кращу щільність енергії.

Окрім того, Cummins отримав додаткові 5 мільйонів доларів на розробку рішення для бездротової зарядки для великотонажних електромобілів.

Виробники дизельних двигунів Cummins і Paccar також отримали по 3,5 мільйони доларів на дослідження та розробки, пов’язані з водневими двигунами внутрішнього згоряння для важких автомобілів.

Останніми роками компанія Cummins показала двигуни внутрішнього згоряння як на повному, так і на змішаному водні, причому новий 15-літровий двигун Cummins здатний ефективно працювати на дизельному паливі, змішаному з воднем, стисненому природному газі або чистому водні.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, вантажівка на сонячних батареях встановила рекорд висоти для електромобілів.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version