Компанія Dymag, що спеціалізується на виготовленні легких колісних дисків, оголосила про випуск удосконалених вуглецевих гібридних коліс для Ioniq 5 N та майбутніх “гарячих” автомобілів Hyundai N.
Повідомляється, що Dymag працює з Hyundai над створенням удосконаленого вуглецевого гібридного колеса для високопродуктивних моделей корейського автовиробника. Працюючи з Hankuk Carbon, Dymag створила зовнішній обід із вуглецевого волокна та має центральну частину з кованого металу, виготовлену з високою точністю.
Зазначається, що гібридне колесо на 40-50% легше, ніж звичайне колесо з литого алюмінію. Крім естетичних переваг, ці легкосплавні диски зменшують непідпружинену масу в авто та інерцію кочення, забезпечуючи при цьому велику міцність і жорсткість. Прототип колеса був представлений на Фестивалі швидкості в Гудвуді цього року разом із нещодавно представленим високопродуктивним електромобілем Hyundai.
“Ми раді, що працюємо з Hyundai над розробкою вдосконалених легких карбонових гібридних коліс для продуктів N Performance”, – сказав Том де Ланге, генеральний директор Dymag.
Цікаво, що під навантаженням “розумне” колесо Dymag може згинатися та повертатися у вихідне положення. В даний час компанія пропонує карбонові гібридні колеса розміром від 18 до 23 дюймів і планує представити 24- та 25-дюймові зразки пізніше у 2023 році.
Вуглецеві гібридні колеса дають Ioniq 5 N ще одну перевагу. Зменшення ваги може збільшити запас ходу. В той час, як дорогі вуглецеві гібридні колеса не мають великого сенсу для пересічного електромобіля, це приємний невеликий бонус для спортивного Ioniq 5 N.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, американський репер Джейден Сміт створив унікальний дизайн боліда Формули Е напередодні гонки в Портленді.