Menu
in

Спершу для ринку Китаю: Volkswagen розробляє недорогу платформу для електромобілів

Німецький автовиробник розробляє нову платформу для створення доступних електромобілів на китайському ринку. Зазначається, що нові авто будуть створюватись на базі на базі нового шасі вже з 2026 року.

В останній рік німецький автовиробник через засилля китайських автовиробників втрачає частку ринку. Тому у компанії вирішили максимально знизити свої витрати, у тому числі створивши нову доступну платформу.

Відомо, що нова архітектура отримає назву A Main Platform і вона тісно пов’язана з MEB, з якою ми всі знайомі завдяки ID.3, ID.4, ID.Buzz та багатьом іншим електромобілям від дочірніх брендів. Але відомо, що її буде оптимізовано відповідно до вподобань китайських покупців щодо характеристик батареї та двигуна.

Керівник компанії в Китаї Ральф Брандштеттер повідомив, що Volkswagen розробить чотири моделі вартістю від 19 500 до 23 800 доларів на новій платформі, а виробництво новинок буде здійснюватися спільними підприємствами фірми з SAIC і FAW.

Цілком можливо, що нова архітектура задовольнить вимоги Китаю, які здаються дивними для західних жителів. Мова йде, наприклад, про можливість мати караоке в автомобілі, і майже напевно запропонує більше цифрових технологій, ніж ті, який пропонують такі автомобілі, як ID.4, чий цифровий приладовий дисплей та екрани інформаційно-розважальної системи все ще відносно малі, навіть після нещодавнього оновлення.

Але не менш важливо для Volkswagen й те, що платформа використовуватиме китайських постачальників. Це дозволить компанії значно швидше розробляти авто та бути набагато більш конкурентоспроможною за ціною.

Не виключено, що з часом нові електромобілі будуть продаватись і на інших ринках після успішного старту в Китаї.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen готує “гарячу” версію електромобіля ID. Buzz.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version