Японська марка показала «експериментальний концепт» GR Yaris H2.
Toyota GR Yaris H2 укомплектували силовою установкою водневої Toyota Corolla Sport, яка успішно виступила у 24-годинному марафоні на витривалість японської гоночної серії Super Taikyu у травні цього року.
Йдеться про модернізовану біпаливну «турботрійку» 1.6 (G16E-GTS), яка відрізняється від аналогічного базового двигуна хот-хетча допрацьованою системою подачі палива, впорскування та спалювання водню.
Для зберігання водню концепт використовує баки, запозичені у серійної Toyota Mirai. Процес заправки автомобілів ідентичний, хоча у Mirai хімічна реакція проходить безпосередньо у паливних елементах.
Зі слів розробників, двигун G16E-GTS забезпечує «майже нульові викиди» та «гарну реакцію» за рахунок швидшого згоряння водню. При цьому за відчуттями, їзда на водневому Toyota GR Yaris ні чим не відрізняється від їзди на бензиновій версії. Всі «ефекти», характерні для звичайного ДВЗ, створюються «за допомогою акустичних та сенсорних відчуттів».
Досліди з воднем Toyota Motor розпочала у 1992 році, а розробки водневого ДВЗ стартували лише у 2017 році. Експериментальний концепт Toyota GR Yaris H2 демонструє успіхи компанії у цьому напрямку.
Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota зосередиться на дешевих електромобілях.
За матеріалами: Toyota