До 2025 року мережа китайського холдингу налічуватиме 22 000 станцій.
Китайський холдинг CATL (Contemporary Amperex Technology Limited), один із найбільших виробників тягових акумуляторів для електромобілів, оголосив про створення власної мережі станцій швидкої заміни акумуляторів електромобілів під брендом Evogo. На відміну від існуючих у Китаї аналогічних мереж Nio, Geely та BAIC, які обслуговують тільки електромобілі своїх брендів, мережа CATL буде доступною для всіх.
Одна станція Evogo займає три місця для паркування і вміщує до 48 тягових батарей. Процес заміни акумулятора повністю автоматизований й займає близько однієї хвилини. Забронювати батарею можна через фірмий застосунок для смартфону.
Спеціально для цього проєкту в CATL розробили універсальну тягову батарею з одним стандартним роз’ємом для підключення, яку планують пропонувати виробникам електромобілів. Ємність такого блоку – 26,5 кВт∙год. Як стверджується, під нову батарею можна адаптувати 80% представлених на ринку електромобілів, заклавши слоти для встановлення двох, трьох або чотирьох блоків.
Першою моделлю з універсальною швидкознімною батареєю CATL став компактвен FAW Bestune NAT, розроблений спеціально для сервісів таксі та каршерингу. Переговори з іншими виробниками вже ведуться, а з огляду на те, що акумулятори китайського холдингу використовуються багатьма марками, незабаром вона може з’явитися й за межами Китаю.
Як повідомляється, на першому етапі фірмові станції швидкої заміни акумуляторів з’являться у десяти найбільших містах Китаю, а до 2025 року місцева мережа Evogo налічуватиме 22 000 станцій.
Як раніше повідомляв Autogeek, замінити батарею електромобіля можна за 1 хвилину замість зарядки.
За матеріалами: CALT