Menu
in

Скейт на сферичних колесах: Citroen представив цікаві рішення міської мобільності

Кількість міських жителів постійно збільшується і їх запит на безпечний і гнучкий спосіб пересування також зростає. Транспорт – важлива вимога до зручного повсякденного життя, особливо в містах. Поява автономних транспортних засобів може допомогти зменшити завантаженість міст, проте це довгострокова робота на перспективу, яка вимагає великих фінансових витрат.

Щоб вирішити цю проблему, CITROЁN, Accor і JCDecaux об’єдналися в творче партнерство під назвою The Urban Collëctif. Керуючись переконанням, що мобільність майбутнього повинна бути пов’язана з безпекою і благополуччям, The Urban Collëctif створив революційну концепцію мобільності, спираючись на свій спільний 200-річний досвід в області інновацій.

Транспортна концепція Urban Collectif отримала назву Citroen Autonomous Mobility Vision. Як вважають засновники СП, її реалізація дозволить розвантажити міські вулиці та в той же час забезпечити користувачам безпечне і комфортне пересування. Рішення вони вбачають в якості парку роботів-платформ Citroen Skate, на які менш ніж за 10 секунд можна налаштувати пасажирський модуль.

Пересувається безпілотна електрична робо-платформа по виділених смугах. Її габарити – 2600 x 1600 x 510 мм.

За рахунок використання сферичних колес Goodyear Eagle 360 рухатися вона може у будь-якому напрямку. Інформації про силову установку наразі немає. Заявлена максимальна швидкість – 25 км/год.

За необхідності її можна обмежити на 5 км/год. Підтримка індукційної зарядки дозволить скейтборду практично безупинно курсувати по місту, поповнюючи запаси енергії на спеціальних станціях.

В Urban Collectif підготували три надбудови для Citroen Skate: Sofitel En Voyage Pod, Pullman Power Fitness Pod та JCDecaux City Provider Pod.

Капсула Sofitel En Voyage Pod названа на честь мережі люксових готелів Sofitel та  призначена для перевезення двох-трьох чоловік і багажу.

Інтер’єр «архітектурного паралелепіпеда зі скла і маркетрі» розмірами 3160x1800x1963 мм оформлений відповідно до призначення: бар з напоями і закусками, акустична система, бездротові зарядки для гаджетів та сенсорний планшет для відеозв’язку з консьєржем Sofitel, який забронює столики в ресторані, купить квитки у театр та виконає ряд інших доручень.

Другий модуль під назвою Pullman Power Fitness Pod покликаний розширити можливості мережі Pullman Hotels & Resorts. Це одномісний шаттл для занять спортом під час поїздки.

Капсула розмірами 3257x1700x1825 мм обладнана «цифровим тренером» і тренажерами, займаючись на яких пасажир одночасно заряджає батареї.

Від сторонніх очей його захищає спеціальне покриття. Зсереди воно прозоре і дозволяє може милуватися міськими краєвидами.

Модуль JCDecaux City Provider Pod призначений для райдшерінгового сервісу. Шаттл розмірами 3006x1654x2516 мм розрахований на п’ять чоловік та обладнаний для зручної посадки людей з інвалідними візками.

У салоні встановлені USB-зарядки та два інтерактивних дисплеї для планування поїздок з інформацією про культурні та туристичні об’єкти.

Коли такі шаттли з’являться на дорогах, в Citroen не поточнили. При цьому компанія розраховує заразити своєю ідеєю інших виробників, зацікавлених у автономному електричному транспорті.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль для доставки Citroen My Ami Cargo долатиме 75 км без підзарядки.

За матеріалами: Citroen

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version