Menu
in

Сім місць і безкоштовна заміна батареї: Renault представив електромобіль Grand Kangoo

Третє покоління Renault Kangoo отримало подовжений 7-місний варіант. Новий Grand Kangoo дебютував на виставці IAA Mobility 2023 у Мюнхені, пропонуючи бензинові, дизельні та електричні силові установки.

Габарити Grand Kangoo компанія офіційно не озвучувала. Однак, судячи з майже ідентичного Kangoo L2 Van, модель повинна мати довжину 4910 мм і колісну базу у 3100 мм, що на 424 мм більше, ніж у стандартного Kangoo.

Завдяки довшому кузову новий Renault може вмістити 7 дорослих і ще й мати 500 вільних літрів у багажному відсіку. 5 задніх сидінь розсувні, та можуть складатись. Таким чином, багажник може збільшитися до величезних 3750 літрів, фактично перетворюючи новинку на комерційний автомобіль. Якщо скласти переднє пасажирське сидіння, то у машині можна розмістити предмети довжиною до 3,11 м (122,4 дюйма).

Renault пропонує три комплектації для новинки – Authentic, Equilibre і Techno. Новий Grand Kangoo пропонує вибір між бензиновими, дизельними та електричними силовими установками.

Електричний Grand Kangoo E-Tech оснащений одним електродвигуном потужністю 120 к.с. і максимальним крутним моментом у 245 Нм. Цікаво, що у режимі водіння Eco потужність електромотора знижується до 75 к.с. Літій-іонний акумулятор ємністю 45 кВт*год забезпечує електромобілю запас ходу у 265 км.

Використовуючи зарядний пристрій постійного струму на 80 кВт, Grand Kangoo може поповнити запас ходу на 80 км лише за 10 хвилин заряджання. Renault пропонує 8 років гарантії або 160 000 км пробігу на батарею, яка буде замінена безкоштовно, якщо її ємність за перші 8 років експлуатації впаде нижче 70%.

Що стосується ДВЗ, то на машину можуть встановлюватись 1,3-літровий бензиновий двигун на 130 к.с., а також 1,5-літровий дизель потужністю 95 к.с.

Новий Renault Grand Kangoo вироблятиметься на заводі в Мобежі на півночі Франції разом із стандартним Kangoo, а також майбутнім Renault 4. Проте електродвигун і зарядні пристрої для Kangoo будуть поставлятися з заводу Cleon в Нормандії.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Renault виведе електромобільний підрозділ Ampere в окрему компанію.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version