Американські тюнери побудували електричний рестомод Mercury Eight Coupe 1948 року.
Каліфорнійське ательє Icon перевело на електротягу купе Mercury Eight 1949 року. Назва моделі – Eight – походить від встановленого під капотом оригінального купе восьмициліндрового двигуна віддачею 100 к.с.
У рестомода його місце зайняла пара електродвигунів, які генерують все ті ж 100 к.с. та пара акумуляторів від Tesla Model S. Все інше, включаючи патиноване лакофарбове покриття кузова, оригінальні. Вартість рестомоду не озвучується.
З 1939 по 1951 рік вийшло три покоління Mercury Eight. Автомобіль пропонувався в усіх існуючих варіантах кузова, включаючи купе, седан, кабріолет та універсал.
У першому поколінні у моделі був оригінальний кузов. Для другого адаптували версію кузова Ford, а в третьому поколінні «вісімка» розділила кузов з Lincoln.
Марка Mercury була створена у 1938 році в якості самостійного підрозділу Ford Motor Company. Її завданням було виробництво та продаж легкових і легких вантажних автомобілів середньої цінової категорії.
Спочатку всі автомобілі марки були самостійними моделями, але в подальшому будувалися на одних платформах з моделями Ford.
Останній автомобіль в шильдиком Mercury зійшов з конвеєра у січні 2011 року. Як було заявлено, компенсувати зникнення марки повинен був бренд Lincoln. У найближчі чотири роки він виведе на ринок 7 нових, порівняно бюджетних, моделей.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Opel Elektro GT встановив шість світових рекордів одразу.