Прибутковою зарядна мережа для електромобілів стане вже після 2025 року.
У лондонській компанії BP (British Petroleum) вважають, що їхня швидкісна зарядна мережа найближчим часом приноситиме прибуток більший, ніж класичні АЗС, що обслуговують бензинові автомобілі.
Цей момент стане переломним в історії шостої за величиною нафтогазової компанії у світі: BP планує відмовитися від нафти та розширити операції на ринках електроенергії та електромобілів (EV). Відповідно до плану компанії, у 2030 році зарядна мережа для електромобілів збільшиться з нинішніх 11 000 до 70 000 станцій. Це будуть швидкісні термінали потужністю понад 50 кВт та надшвидкісні потужністю понад 150 кВт.
«Якщо я думаю про бак з паливом у порівнянні з швидкою зарядкою, ми наближаємося до місця, де основи бізнесу для швидкої зарядки кращі, ніж для палива», – сказала в інтерв’ю Reuters голова відділу клієнтів і продуктів BP Емма Делані.
З її слів, зростаючий попит на пристрої для швидкої зарядки акумуляторів у Великій Британії та Європі вже приніс прибуток, близький до того, який досягається заправкою традиційним бензином. У 2020 році валовий прибуток BP від роздрібного продажу палива склав 3,5 млрд доларів, а за перші дев’ять місяців 2021 року – 2,6 млрд доларів, або близько 17% від загального прибутку. При цьому продажі електроенергії для зарядки електромобілів у третьому кварталі 2021 року порівняно з попереднім кварталом зросли на 45%.
Розширення електричного напряму бізнесу планують і конкуренти, зокрема Royal Dutch Shell (RDSa.L). До 2025 року вона планує мати 500 000 терміналів у всьому світі. Минулого тижня Shell відкрила першу надшвидку зарядну станцію в Лондоні, яка здатна поповнити заряд батареї електромобіля до 80% за 10 хвилин. При цьому на відміну від ВР, яка зосередиться на швидкісній зарядці, мережа Shell включає десятки тисяч повільніших низьковольтних пунктів у Великій Британії та інших країнах.
Як раніше повідомляв Autogeek, в ЄС порахували зарядні станції для електромобілів.