Volkswagen хоче отримати додаткові 10 мільярдів євро та суттєво розширити модельну лінійку електромобілів до 2026 року. Щоб досягти цього, компанія скорочує витрати, де це можливо.
Генеральний директор Томас Шефер нещодавно сказав, що німецький автовиробник “більше не конкурентоспроможний”. Вважається, що зменшення витрат може повернути автовиробника на правильний шлях.
Першим завданням буде скоротити час, необхідний для розробки нового автомобіля, з нинішніх 50 до 36 місяців. У компанії наполягають, що трьох років буде достатньо, щоб вивести автомобіль на ринок “без шкоди для якості чи безпеки”. Тільки цей захід повинен допомогти компанії заощадити понад 1 мільярд євро до кінця 2028 року.
Інша значна зміна полягатиме у використанні набагато меншої кількості тестових транспортних засобів. Під час 36-місячної фази розробки автомобіля буде вироблено на 50 відсотків менше прототипів. Знову ж таки, у Volkswagen кажуть, що цей хід не повинен негативно вплинути на якість. За оцінками, зменшення кількості прототипів забезпечить щорічну економію у 400 мільйонів євро.
Серед інших заходів – краще оптимізовані послуги з закупівлі, покращення післяпродажного обслуговування та подальша оптимізацію часу виробництва. Очікується, що ці три методи заощадять 770 мільйонів євро на рік.
Безумовно, найделікатніша частина масштабного плану заощаджень стосується того, що у Volkswagen називають “соціально прийнятним скороченням робочих місць”. Частковий вихід на пенсію буде запропоновано працівникам, які народилися в 1967 році, а також особам з серйозними вадами народження, які народилися в 1968 році.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volkswagen готує “гарячу” версію електромобіля ID. Buzz.