Menu
in

Ще екологічніша: Німці розкрили показники нової батареї електромобіля BMW iX3

BMW iX3, виробництво якого почнеться в 2020 році, полегшує водіння без місцевих викидів в новій ефективній формі. 

Таким чином, автомобіль ідеально підходить для повсякденного використання. 

Запас ходу понад 440 км (в рамках циклу випробувань WLTP) досягається при споживанні енергії батареї в 74 кВт/год. Перший повністю електричний спортивний автомобіль несе за собою новітню технологію BMW eDrive п’ятого покоління, яка, починаючи з 2021 року, також буде використовуватися в BMW i4 та BMW iNEXT. 

Приводна система та високовольтна акумуляторна батарея з передовою технологією акумуляторних елементів були повністю перероблені. У BMW iX3 відповідне удосконалення забезпечує типове для бренду задоволення за кермом в поєднанні з видатною ефективністю й новим балансом ваги і запасу ходу.

BMW iX3 є ще однією віхою у послідовній реалізації стратегії електрифікації BMW Group. У 2020 році BMW X3 стане першою моделлю бренду, доступною як зі звичайними бензиновими і дизельними двигунами, так і з гібридними та чисто електричними приводами. Таким чином компанія враховує різні вимоги і потреби своїх клієнтів по всьому світу, а також максимальну ефективність в скороченні викидів вуглецю.

Технологія BMW eDrive п’ятого покоління є ключем до орієнтованої на майбутнє стійкості автомобілів з електрифікованими системами приводу. Це результат послідовних розробок в рамках BMW EfficientDynamics та досвіду, накопиченого BMW Group в сфері електричної мобільності, що охоплює більше 10 років. Усі компоненти трансмісії, що використовуються для технології BMW eDrive, були розроблені BMW Group. Крім того, електродвигуни та високовольтні акумулятори виробляються на заводах, які належать компанії. Таким чином, BMW Group забезпечує високу якість продукту та кожного його компонента. Система приводу та високовольтна акумуляторна батарея впевнено оптимізовані з точки зору потужності й змісту енергії і, як результат, можуть використовуватися в різних концепціях та сегментах транспортного засобу.

EfficientDynamics в своєму кращому вигляді: новий приводний компонент з високим ККД і типовими для бренду характеристиками потужності.

З автомобілем BMW iX3 система EfficientDynamics виходить на новий рівень. Технологія BMW eDrive п’ятого покоління містить в собі приводний блок, в якому електродвигун, системна електроніка і трансмісія об’єднані в центральний корпус. В результаті, необхідне місце для встановлення приводу та його вага значно скорочуються. Співвідношення між потужністю двигуна та вагою системи приводу поліпшується приблизно на 30 відсотків в порівнянні з попереднім поколінням. Електричний двигун, представлений у BMW iX3, забезпечує максимальну потужність 210 кВт/286 к.с. Крутний момент 400 Нм забезпечує високе початкове прискорення та підтримує високий рівень обертів навіть на високих швидкостях двигуна завдяки дизайнерським мірам BMW.

Ще однією особливістю електродвигуна в BMW iX3 є метод конструювання, що виключає необхідність використання рідкоземельних матеріалів.

Електричний двигун в BMW iX3 передає потужність на задні колеса. Це сприяє подальшому підвищенню ефективності системи приводу. Крім того, запас ходу BMW iX3 отримує вигоду з конструкції двигуна, яка передає традиційний досвід задньопривідних автомобілів BMW.

Високовольтні акумулятори зі значно вищою питомою ємністю і відповідальним використанням сировини.

Високовольтна акумуляторна батарея BMW iX3 є невід’ємною частиною п’ятого покоління BMW eDrive. Вона заснована на новітній еволюції технології NMC-811 в типовому для BMW призматичному дизайні. BMW Group володіє видатними можливостями розвитку в цій галузі. Це ноу-хау відповідає точним характеристикам, що стосуються використання матеріалів та конструкції батареї, відповідно до яких виготовляються елементи батареї. Постійні науково-дослідні і дослідно-конструкторські роботи не тільки підвищують щільність енергії, але постійно покращують всі характеристики акумуляторних елементів, зокрема, довговічність та безпеку. В цілому, високовольтна батарея BMW демонструє оптимальні характеристики з того, що можливо отримати в даний час.

У той же час інженери BMW змогли скоротити частку кобальту, що міститься в батареї, ще на дві третини. У порівнянні з попередньою технологією від BMW Group, щільність енергії в BMW iX3 збільшилася приблизно на 20 відсотків.

Для BMW iX3 таку сировину як кобальт та літій безпосередньо купує сама компанія BMW, яка потім передає ці матеріали виробнику елементів батареї. Крім того, масштабованість і компактна конструкція високовольтного акумуляторного блоку були додатково оптимізовані.

Елементи акумуляторної батареї згруповані в модулі на спеціалізованих виробничих майданчиках BMW. Ці модулі, в свою чергу, формують високовольтні акумуляторні батареї, які відповідають кожній моделі. Високовольтна акумуляторна батарея в BMW iX3 встановлена в абсолютно плоскому положенні на підлозі автомобіля. Завдяки такому розташуванню пасажири й багажне відділення не втрачають місця у порівнянні з версіями BMW X3 з традиційним приводом.

Більший запас ходу завдяки більшій ефективності батареї.

При чистому енергоспоживанні 74 кВт/год високовольтний акумуляторний блок, встановлений в BMW iX3, досягає запасу ходу більше 440 км в законодавчому циклі випробувань WLTP. У своєму сегменті BMW iX3 може похвалитися не тільки унікально низьким енергоспоживанням – менше 20 кВт/год/100 км відповідно до циклом тестування WLTP, – а й новим співвідношенням розміру батареї та запасу ходу.

Завдяки сприятливому рівню ефективності компонентів приводу і високої щільності енергії високовольтної акумуляторної батареї, BMW iX3 досягає запасу ходу, який можливий тільки у звичайних електромобілях з важчими та більшими акумуляторами.

Позитивний вплив на навколишнє середовище.

Справжній екологічний слід електромобілів іноді ставиться під сумнів, особливо на ринках, де відсоток використання екологічно чистої електроенергії в електромережі загального користування є все ще низьким. У BMW Group кожна електрифікована модель повинна довести, що в усьому життєвому циклі автомобіля, включаючи заготівлю сировини, ланцюг постачання, етап виробництва й використання, а також переробку, баланс вуглецю значно кращий, ніж в автомобілях з традиційним живленням. Для BMW iX3 відповідна перевага становить понад 30 відсотків в порівнянні з BMW X3 sDrive 20d при використанні стандартного європейського блоку живлення. Якщо транспортний засіб заряджається зеленою енергією, перевага становить близько 60 відсотків. Крім того, за аналогією технології BMW i3 Plug&Play високовольтна батарея, встановлена в BMW iX3, розрахована на другий термін служби в якості стаціонарного акумулятора після довготривалої експлуатації в автомобілі. Таким чином, позитивний баланс вуглецю в BMW iX3 може бути поліпшений ще більше.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія BMW вирішила не відставати від своїх конкурентів – Mercedes-Benz, Audi e-tron та Jaguar – й створити електричний флагман.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version