Menu
in

Ще більше потужності: Porsche показав одразу дві нові версії електромобіля Taycan GTS

Компанія Porsche представила оновлені Taycan GTS та Taycan 4. На цьому оновлення сімейства Taycan, яке розпочалося в лютому цього року з базової моделі, завершилося.

На початку року оновленням піддався стандартний Taycan (Taycan 4S, Taycan Turbo і Taycan Turbo S), слідом був представлений Taycan Turbo GT, а тепер прийшла черга Taycan GTS і Taycan 4. Варіант GTS дебютував відразу в трьох виконаннях: седан, універсал і крос- універсал. А Taycan 4, який раніше випускався у вигляді піднятого універсала, відтепер доступний і в кузові седан.

Porsche Taycan GTS – це двомоторний повнопривідний електромобіль, потужність установки якого збільшилася з колишніх 517 кінських сил до 605 к.с. Тепер авто розганяється з місця до «сотні» за 3,3 секунди. Це на 0,4 секунди швидше, ніж раніше.

Зовні GTS-версію можна впізнати по спортивному обвісу Sport Design і 20-дюймовим дискам Turbo S, а в салоні з’явились крісла Adaptive Sports Plus. Заявлений запас ходу на одному заряді батареї ємністю 97 кВт*год становить 628 кілометрів. Опційно доступні повнокероване шасі та активна електрогідравлічна підвіска Porsche Active Ride замість стандартної адаптивної пневматичної.

Ціни в Німеччині стартують зі 147 700 євро, а універсал Taycan GTS Sport Turismo обійдеться німцям в 148 600 євро.

Taycan 4 у ієрархії моделі займає щабель вище базової версії і є найдоступнішим повнопривідним електромобілем у лінійці. Він коштує від 106 200 євро за седан і від 113 100 євро за універсал Cross Turismo.

Два електромотори в установці Taycan 4 сумарно розвивають 435 кінських сил. Розгін з місця до 100 км/год займає у седана 4,6 секунди. Ємність батареї у седана становить 89 або 105 кВт*год, запас ходу – 559 і 643 кілометри відповідно.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, легендарний суперкар Porsche 911 перетворили на гібрид з можливістю підзарядки батареї.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version