Один із головних гравців галузі, компанія Shell, оголосила, що планує назавжди закрити всі водневі заправні станції для легкових автомобілів, які вона використовує в штаті.
Це залишає власників таких транспортних засобів, як Toyota Mirai, Hyundai Nexo та майбутньої Honda CR-V FCEV, у біді, оскільки нафтова компанія керувала сімома з 55 водневих станцій у штаті. Іншими словами, це близько 12 відсотків усіх заправних станцій.
Нафтова компанія послалася на ускладнення з постачанням і “фактори зовнішнього ринку” для свого рішення. Воно було прийнято після попереднього кроку Shell щодо “тимчасового” закриття п’яти своїх автозаправних станцій у 2023 році, які тепер будуть закриті назавжди. Колись нафтовий гігант заявляв, що побудує 48 нових станцій по всьому штату, але минулого року змінив плани.
Нещодавно компанія Shell заявила, що планує зосередитися на транспортних засобах великої вантажопідйомності, коли справа доходить до заправки воднем.
У 2023 році в Каліфорнії було зареєстровано лише 3143 автомобілі на водневих паливних елементах, що становить близько 1 відсотка від загальної кількості нових електромобілів, зареєстрованих за той самий період.
Хоча відсутність попиту, ймовірно, впливає на рішення Shell, це може бути не єдиним фактором. Компанія отримує обладнання від норвезької компанії під назвою Nel, яка зараз стикається з позовом від японської компанії Iwatani. Останній також керує зарядними станціями і стверджує, що обладнання першого має серйозні дефекти.
Що б не стояло за рішенням, воно означає менше можливостей для власників водневих автомобілів. Toyota рекомендує власникам Mirai використовувати такі інструменти, як веб-сайт Hydrogen Fuel Cell Partnership, щоб знайти доступні станції.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Hyundai і Kia працюють над водневим авто нового покоління.