Menu
in

Шанувальникам ДВЗ на радість: Lamborghini та Bugatti залишатимуть бензинові двигуни «якомога довше»

Автомобілі Lamborghini та Bugatti будуть комплектувати двигунами внутрішнього згоряння так довго, як це буде можливо.

Стефан Вінкельман, який очолив Lamborghini та Bugatti після переходу Стефано Доменікалі до Формули-1, поділився з Top Gear своїми поглядами на майбутнє обох марок.

В інтерв’ю Вінкельманн заявив, що двигуни внутрішнього згоряння потрібно зберігати «якомога довше» і Lamborghini та Bugatti планують використовувати їх так довго, як це дозволять екологічні норми.

З його слів, оскільки обидві марки виробляють преміальні автомобілі невеликими партіями, вони не несуть такого ж навантаження на навколишнє середовище, як автомобілі Volvo, Volkswagen або Nissan, які продукуються у величезних кількостях.

«Наприклад, модель Chiron – вона для колекціонерів. Можливо, остання у своєму роді. Згодом вона буде або зберігати, або збільшувати свою вартість. Це пік сучасних автомобільних технологій. Можливо, це останній раз для подібного ДВЗ. До речі, середній пробіг Chiron у рік – близько тисячі кілометрів, і серії не дуже великі – близько 100 на рік. Так що ми не так сильно впливаємо на навколишнє середовище. Якщо це можливо, то треба зберігати бензинові двигуни так довго, як це можливо», – сказав Вінкельманн.

У той же час Вінкельманн розповів, що Bugatti розглядає можливість створення повністю електричного автомобіля у найближчому майбутньому. При цьому очікувати електричних суперкарів та гіперкарів обох марок у цьому десятилітті не варто. На думку топ-менеджера, вони могли б з’явитися до кінця десятиліття, але тільки за умови внесення ясності у законодавчу базу, а також визначеності з діапазоном, часом зарядки, витратами, продуктивністю та іншими факторами.

Як раніше повідомляв Autogeek, Lamborghini представила байк лімітованої серії у стилістиці супергібрида Sian.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version