Автомобілі Lamborghini та Bugatti будуть комплектувати двигунами внутрішнього згоряння так довго, як це буде можливо.
Стефан Вінкельман, який очолив Lamborghini та Bugatti після переходу Стефано Доменікалі до Формули-1, поділився з Top Gear своїми поглядами на майбутнє обох марок.
В інтерв’ю Вінкельманн заявив, що двигуни внутрішнього згоряння потрібно зберігати «якомога довше» і Lamborghini та Bugatti планують використовувати їх так довго, як це дозволять екологічні норми.
З його слів, оскільки обидві марки виробляють преміальні автомобілі невеликими партіями, вони не несуть такого ж навантаження на навколишнє середовище, як автомобілі Volvo, Volkswagen або Nissan, які продукуються у величезних кількостях.
«Наприклад, модель Chiron – вона для колекціонерів. Можливо, остання у своєму роді. Згодом вона буде або зберігати, або збільшувати свою вартість. Це пік сучасних автомобільних технологій. Можливо, це останній раз для подібного ДВЗ. До речі, середній пробіг Chiron у рік – близько тисячі кілометрів, і серії не дуже великі – близько 100 на рік. Так що ми не так сильно впливаємо на навколишнє середовище. Якщо це можливо, то треба зберігати бензинові двигуни так довго, як це можливо», – сказав Вінкельманн.
У той же час Вінкельманн розповів, що Bugatti розглядає можливість створення повністю електричного автомобіля у найближчому майбутньому. При цьому очікувати електричних суперкарів та гіперкарів обох марок у цьому десятилітті не варто. На думку топ-менеджера, вони могли б з’явитися до кінця десятиліття, але тільки за умови внесення ясності у законодавчу базу, а також визначеності з діапазоном, часом зарядки, витратами, продуктивністю та іншими факторами.
Як раніше повідомляв Autogeek, Lamborghini представила байк лімітованої серії у стилістиці супергібрида Sian.