Menu
in

Салон з перероблених пробок та пляшок: електричний седан Polestar Precept показали в деталях

Polestar в деталях показав як буде виглядати новий електричний седан бренду Precept.

Генеральний директор компанії Томас Інгенлант заявив, що саме ця модель найяскравіше відображає майбутнє Polestar.

“Люди весь час питають мене, яке майбутнє Polestar? Звичайно, ми поки не показуємо наші майбутні моделі, але Precept демонструє, куди ми рухаємось – наш напрямок дизайну, наші амбіції. Модель демонструє наше майбутнє. Це не химерний сон або щось з науково-фантастичного фільму. Це наша реальність, до якої ми йдемо”, – зазначив він.

Інтер’єр Precept показує, як комбіновані зі смаком високотехнологічні, екологічні матеріали можуть створити нову мову дизайну класу люкс. При його створенні використовувалось дуже багато перероблених матеріалів.

Зокрема використовувались композити на основі льону. Цим вдалось добитись зниження ваги автівки. Композитний матеріал ampliTex від компанії Bcomp досить міцний і краще поводить себе під час удару.

Тканину для чохлів для сидінь виготовили з перероблених пляшок, а килимки з рибальських сіток. Відходи і перероблену пробку від виноробної промисловості використали в подушках для сидінь і підголівниках.

Цифрові технології концепту теж вражають. Еволюція інформаційно-розважальної системи на базі Android вперше з’явилася в Polestar 2. 15-дюймовий цифровий інтерфейс розпізнає водія при наближенні, а всі налаштування автентифікуються за допомогою цифрового ключа. Помічник Google використовую більшу кількість мов з поліпшеною інтерпретацією місцевих діалектів і більш персоналізованим досвідом.

Система eye tracking слідкує за очима водія і відповідно регулює вивід інформації на дисплей – меншим шрифтом і більш детально, коли водій сфокусований на дисплеї, або більшим і яскравішим виводять тільки життєво важливі дані, коли власник зосереджений на дорозі.

Дизайн Precept стриманий і зосереджений на аеродинамічній ефективності.  Вбудоване в капот переднє крило покращує повітряний потік, зменшуючи турбулентність по всьому корпусу, що важливо для збільшення діапазону електромобіля.

Повітроводи за передніми колесами дозволяють повітрю виходити з рульових рубок і сприяють більш ламінарному обтіканню бічної частини автівки. Повітроводи перед і за задніми колесами сприяють охолодженню гальм. Ковані 22-дюймові колеса оснащені аеродинамічними вставками. Світлодіодні бічні маркери на С-стійках показують стан зарядки.

Традиційну передню решітку замінили елементами, необхідними для Pilot Assist, в тому числі радіолокаційними блоками далекого і середнього радіусу дії, ультразвуковими датчиками і ширококутною камерою з високою роздільною здатністю. На даху знаходиться LIDAR.

Акумулятори розмістили під підлогою таким чином щоб вони не заважали заднім пасажирам. А звичні дзеркала замінили камерами.

Як раніше повідомляв Autogeek, Polestar запустив виробництво свого другого електромобіля, незважаючи на коронавірус. В компанії наголошують, що стандарти охорони здоров’я на підприємствах – перевірка температури працівників та постійне використання захисних масок – призвело до того, то китайський підрозділ компанії відзвітував про відсутність жодного випадку захворювання вірусним грипом COVID-19 серед працівників.

По матеріалах: electrek.co.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version