Menu
in ,

Розкрито інформацію про електричну версію Porsche Macan: в компанії не виключають зміну назви

Ринкова прем’єра нового електричного кросовера марки відбудеться у 2023 році.

Компанія Porsche розпочала дорожні випробування електричного кросовера Macan нового покоління, який стане першою моделлю німецької марки, побудованою на новій платформі Premium Platform Electric (PPE). На ринку новий електрокросовер з’явиться у 2023 році, а протягом 2021 року компанія планує випустити одного наступника нинішнього Macan з традиційним двигуном.

За словами члена виконавчої ради з досліджень й розробок Porsche AG Майкла Штайнера, нові Macan з двигуном внутрішнього згоряння та повністю електричною силовою установкою будуть пропонуватися паралельно.

До моменту ринкового дебюту прототипи наступного електричного Porsche Macan подолають близько трьох мільйонів тестових кілометрів по всьому світу. Перший етап цих випробувань проходив на полігоні німецької марки у Центрі розробок у Вайссаху. Крім того, інженери марки створили 20 цифрових прототипів Porsche Macan, які використовуються для моделювання у різних категоріях розробки, таких як аеродинаміка, термодинаміка, управління енергоспоживанням, експлуатація та акустика.

Першими з цифровими прототипами близько чотирьох років тому почали працювати фахівці з аеродинаміки. На даний час інженери використовують моделювання для точного налаштування таких деталей, як канали охолоджуючого повітря. Система електроприводу, від акумулятора до двигуна, вимагає повністю окремої концепції охолодження та контролю температури, яка сильно відрізняється від концепції транспортного засобу з традиційним приводом. У той час як температурний інтервал від 90 до 120 градусів є метою для двигунів внутрішнього згоряння, для електродвигуна, електроніки силового агрегату тп високовольтної батареї потрібно діапазон від 20 до 70 градусів, в залежності від компонента.

Зі слів експерта з аеродинаміки, критичні сценарії виникають не на дорозі, а під час швидкої зарядки високою потужністю. Ці сценарії інженери Porsche можуть точно розрахувати та оптимізувати у цифровому вигляді. Також цифрові прототипи використовувалися при розробці абсолютно нової концепції дисплея та управління для наступного покоління Macan.

На основі даних, отриманих в результаті цифрового моделювання, і були побудовані перші фізичні прототипи кросовера. За словами інженерів Porsche AG, в деяких місцях доводилося вдаватися до використання спеціальних інструментів, але в основному – працювали вручну.

Повна програма випробувань електричного Macan буде проходити в екстремальних кліматичних та топографічних умовах. До неї увійдуть такі елементи, як зарядка та кондиціонування високовольтної батареї. Як і Taycan, новий Porsche Macan отримає 800-вольтову електричну систему, але заряджатися при цьому буде ще швидше завдяки оптимізованому процесу зарядки. Зі слів того ж Штайнера, повністю електричний Macan буде самоїюспортивною моделлю у своєму сегменті.

Як раніше повідомляв Autogeek, електричні боліди Porsche 99X Electric підготували для перегонів Formula E.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version