Menu
in

Розкішний гібрид Bugatti Toubillon представлений офіційно: випустять лише 250 штук

Наступник легендарної моделі Chiron – Bugatti Tourbillon – представлений офіційно. Автомобіль названий на честь крихітного механічного пристрою у високоякісному годиннику, який зберігає точність. Буде випущено лише 250 екземплярів. Стартова ціна складає близько 3,2 мільйонів фунтів стерлінгів.

За словами генерального директора Bugatti Мате Рімаца (так-так, того самого хорвата, що випускав автомобілі Rimac), Tourbillon — це “мистецтво на колесах” і “зображення, що рухається”.

В автомобілі використовується гібридний агрегат, що підключається потужністю 1775 к.с., він оснащений атмосферним двигуном V16 довжиною близько метра. При цьому завдяки широкому використанню легких металів і композитних матеріалів маса двигуна складає всього 252 кг.

За питомою потужністю сам двигун може видавати 986 к.с., а два електромотори, розташовані на передній осі та один на задній осі, можуть забезпечити додаткові 789 к.с. Новий автомобіль оснащений акумулятором ємністю 25 кВт•год, який дозволяє проїхати близько 60 км на суто електричному ходу, і підтримує високовольтну зарядку 800 В – час зарядки від 0 до 80% займає лише 12 хвилин.

Мате Рімац каже, що Tourbillon буде швидше за Chiron. Максимальна швидкість нового автомобіля становить близько 445 км/год, при цьому час розгону від 0 до 100 км/год займе 2 секунди, а час розгону з 0-200 км/год складе менше 5 секунд.

Автомобіль оснащений приладовою панеллю, розробленою та виготовленою швейцарськими годинникарями. Вона складається з більш ніж 600 найдрібніших деталей та містить дорогоцінні матеріали, такі як титан, сапфір та рубін, з похибкою не більше 50 мікрон. Зрозуміло, нова машина також оснащена невеликим сенсорним екраном з підтримкою Apple CarPlay – він захований у панелі приладів і активується тільки тоді, коли це необхідно водієві.

Маса автомобіля становить лише 1995 кг – менше 2 тонн. У ньому використовується повністю кастомізований корпус з вуглецевого волокна, а підрамник являє собою деталь, надруковану на 3D принтері американської компанії Czinger, що забезпечує максимальну жорсткість і знижує масу. Крім того, стверджується, що алюмінієві компоненти підвіски, надруковані на 3D-принтері, становлять понад половину маси Chiron.

Прихований активний задній спойлер нового автомобіля працює на всіх швидкостях і підтримується дифузором, що вентилюється.

Також гіперкар зберіг традиційну підковоподібну решітку радіатора. Ліхтарі машини виконані в стилі Bugatti Mistral і являють собою окремі хвилеподібні сегменти, які з’єднує напис Bugatti, що світиться.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version