На автосалоні у Женеві європейський дебют відсвяткувала компанія Denza. Це бренд, що створений китайським автовиробником BYD і Mercedes-Benz у 2010 році. Спочатку долі у спільному підприємстві були поділені порівну, але німецький автовиробник скоротив свою частку до 10 відсотків у 2021 році.
На автошоу Denza представив мінівен D9, який конкуруватиме з іншим розкішним мінівеном – Lexus LM. У Китаї модель надійшла в продаж у 2022 році. Авто доступне у версії плагін-гібрида та електромобіля.
Трирядний сімейний автомобіль має великі розсувні двері з електроприводом. Автовиробник поки не говорить про технічні характеристики машини для європейського ринку. Салон має компоновку 2+2+3. Крім звичайної пари екранів спереду, є додаткові дисплеї, встановлені на підлокітниках сидінь другого ряду для керування різними функціями.
Крім того, на задніх сидіннях є розважальна система з двома екранами, а також невеликий холодильник, який може вмістити до шести пляшок. Навіть третій ряд має USB-порти та центральний підлокітник, а також світлодіодне освітлення та динаміки аудіосистеми Dynaudio.
У Китаї електрична модель Denza D9 від суббренду BYD пропонується з переднім та повним приводом. Обидві версії мають передній електродвигун на 308 к.с. У варіанті 4х4 також додається електродвигун потужністю 60 к.с. Обидва варіанти мають літій-залізо-фосфатні батареї ємністю 103,4 кВт*год. Електрична Denza D9 з переднім приводом обіцяє подолати 620 кілометрів на одному заряді, а її повнопривідний аналог може проїхати до 600 кілометрів.
D9 — не єдина модель Denza на Женевському автосалоні 2024 року, оскільки суббренд BYD також показав суто електричний N7. Це п’ятимісний кросовер з регульованою по висоті пневматичною підвіскою, панорамним люком і максимальним запасом ходу до 570 кілометрів. Авто підтримує зарядку потужністю до 230 кВт. Планується, що авто Denza вийдуть на європейський ринок ближче до кінця року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобіль BYD Qin Plus EV готується дати бій бензиновим автомобілям.