Компанія Toyota представила своє нове творіння – гібридну версію легендарного кросовера Highlander, який доступний на ринку з 2010 року.
При створенні Highlander Hybrid компанія застосувала свій величезний досвід в області гібридних технологій та розробки кросоверів.
В Toyota підкреслили, що Highlander Hybrid поєднує елегантність кросовера з брутальною потужністю позашляховика, а також вирізняється чудовою місткістю завдяки архітектурі платформи Toyota TNGA-K.
Головними перевагами новинки є семимісний салон, виняткова керованість та високий рівень безпеки завдяки потужній гібридній силовій установці, а також вражаючий баланс потужності та рівня викидів CO2 .
Highlander Hybrid вирізняється могутнім силуетом, який підкреслюється широкими колісними арками і трапецієподібною формою верхньої та нижньої радіаторних решіток. Новинка буде доступна у 8 кольорах кузова.
Колісна база моделі складає 2 850 мм, а об’єм багажника – 658 літрів (у 5-місній конфігурації). Якщо ж скласти другий та третій ряди сидінь в автівці, об’єм багажника можна збільшити до 1 909 літрів.
Якісне оздоблення та м’які на дотик матеріали, використані в салоні, роблять перебування в автомобілі надзвичайно комфортним. Серед цікавих елементів інтер’єру – тризонний клімат-контроль, обігрів передніх і задніх сидінь та вентиляція передніх сидінь, проєкційний дисплей, аудіосистема JBL з 11 динаміками від Harman, бездротова зарядка телефону, а також цифрове дзеркало заднього огляду.
Highlander Hybrid оснащено гібридною силовою установкою четвертого покоління, яка поєднує в собі 2,5-літровий бензиновий двигун Hybrid Dynamic Force (працює за циклом Аткінсона), передній і задній електромотори з AWD-i (інтелектуальною системою повного привода), а також нікель-метал-гідридний акумулятор, розташований під другим рядом сидінь. Система забезпечує плавне і потужне прискорення, високий відсоток руху на електротязі, а також можливість рухатися на електротязі на швидкості до 125 км/год.
Загальна потужність системи у 245 к.с. дозволяє Highlander Hybrid розганятися від 0 до 100 км/год усього за 8,5 с, а також розвивати максимальну швидкість у 180 км/год. Середня витрата пального становить 5,6 л/100 км.
У Highlander Hybrid наявні наступні режими водіння – ECO, NORMAL, SPORT та позашляховий режим TRAIL.
Highlander Hybrid працює напрочуд плавно та безшумно. Цього вдалося досягти завдяки новій конструкції гібридної силової установки, використанню акустичного вітрового та передніх бокових стекол, шумоізоляції стелі, панелі приладів і підлоги, а також обшивці колісних арок та багажного відділення.
Новинка також оснащена низкою провідних технологій активної безпеки Toyota Safety Sense. Вони покликані запобігти зіткненням на дорозі або пом’якшити їхні наслідки.
Toyota Safety Sense включає:
- інтелектуальний адаптивний круїз-контроль із повним діапазоном швидкостей (ACC-i) з системою розпізнавання та інформування про дорожні знаки (RSA);
- систему допомоги утримання авто в смузі руху (LTA);
- систему попередження про з’їзд зі смуги руху з функцією повернення у смугу руху (LDA);
- автоматичне дальнє світло (AHB);
- оновлену систему попередження про загрозу фронтального зіткнення з функцією автоматичного гальмування та розпізнавання пішоходів (PCS), що розпізнає пішоходів (вдень та вночі) і велосипедистів (вдень).
До останньої додано декілька нових функцій, а саме: виявлення зустрічного транспортного засобу вдень, екстрене рульове управління (ESA), допомога при повороті на перехресті (ITA).
В Toyota підкреслюють, що поєднуючи характеристики потужного позашляховика та прогресивного кросовера, сучасний Highlander Hybrid з новітньою гібридною установкою забезпечує вражаючі продуктивність, рівень викидів та надійність. А комфортний і просторий семимісний салон дозволяє перетворити кожну поїздку на справжнє задоволення.
Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota цього року готується вийти на ринок США з двома електромобілями та гібридом.