Mobilize займається не тільки автомобілями. Бізнес-підрозділ пропонує нові види перевезення людей і товарів як з використанням автомобіля, так і без нього. Нові послуги мобільності відповідають очікуванням кінцевих клієнтів, компаній, міст і регіональних влад.
MOBILIZE — БРЕНД З МІСІЄЮ
Бренд Mobilize об’єднує напрямки групи Renault, пов’язані з мобільністю, енергетикою і даними, і застосовує компетенції підрозділу RCI Bank & Services.
Він допоможе розвивати партнерські відносини і нові відкриті екосистеми, які забезпечать серйозні переваги в плані швидкості і масштабу, а також візьме участь у вирішенні актуальних викликів для автомобільної промисловості:
- наближення видатків на автомобіль до реальної вартості використання, оскільки сьогодні цей коефіцієнт становить лише 10%;
- підвищення залишкової вартості, щоб не допустити падіння ціни нових автомобілів більш ніж на 50% за три роки;
- наближення до нульового викиду CO2.
«Ми з великим ентузіазмом зустрічаємо радикальну зміну в автомобільному світі, яка полягає в переході від володіння до використання тоді і там, де це необхідно. Крім автомобільного напрямку Mobilize запропонує безліч інноваційних послуг, пов’язаних з транспортом, енергетикою і даними. Ми разом з безліччю партнерів хочемо максимально збільшити використання автомобіля за рахунок стійких і доступних послуг з перевезення людей і товарів і, таким чином, знизити негативний вплив на навколишнє середовище», – сказала Клотільд Дельбос, генеральний директор бренду Mobilize.
УНІКАЛЬНА КОМБІНАЦІЯ ОБЛАДНАННЯ І ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, СПЕЦІАЛІЗОВАНІ АВТОМОБІЛІ І ПОСЛУГИ В ВІДКРИТИХ ЕКОСИСТЕМАХ
Mobilize пропонує гнучкі послуги мобільності для людей і товарів, адаптовані до мінливих очікуванням клієнтів, компаній і муніципальної влади. Бренд вирішує реальні проблеми і надає зручні рішення, що доповнюють традиційні формати володіння автомобілем. Пропонуючи нові варіанти більш ефективного використання товарів в рамках економіки замкненого циклу і загального користування, Mobilize допомагає будувати більш стійке майбутнє.
А завдяки підтримці понад 6000 дилерських центрів Renault в Європі Mobilize зможе пропонувати рішення мобільності, що передбачають тривалість використання від однієї хвилини до декількох років, в містах і навколо міст.
У співпраці з партнерськими стартапами в сфері інноваційної мобільності і енергетики Mobilize створюватиме кращі рішення для своїх клієнтів.
- Спеціалізовані автомобілі для транспортних послуг
Mobilize має серйозні конкурентні переваги на ринку мобільності завдяки компетенціям групи Renault в області конструювання і виробництва автомобілів і її лідерським позиціям на ринку електромобілів.
У Mobilize працюють власні команди інженерів і дизайнерів, і бренд має намір випустити цілу лінійку спеціалізованих автомобілів. Ці модульні, надійні, повністю електричні моделі, призначені для інтенсивного використання, призначені для актуальних потреб нової інфраструктури мобільності: каршерінг, інтернет-таксі, доставка «останньої милі» і пересадка на вимогу.
- Прості закупівлі для автопарків за рахунок фінансових послуг
Mobilize співпрацює з підрозділом RCI Bank & Services, яке в ролі привілейованого партнера надає простий доступ до фінансових рішень і послуг, починаючи з підписки і закінчуючи лізингом з оплатою використання. Це дозволяє гнучко управляти витратами на утримання автопарку.
- Збільшення коефіцієнта використання автомобілів за рахунок програмних платформ мобільності, даних і штучного інтелекту
Mobilize разом з Renault Software Factory, Software République і партнерами розробляє передові алгоритми і програмне забезпечення для обробки даних, які підвищують ефективність прогнозування призначеного для користувача попиту і надання автомобілів. Mobilize намір збільшити коефіцієнт використання автомобілів мінімум на 20%.
- Технічне обслуговування та переробка для каршерінгових операторів
Коли наші автомобілі стають непридатними до експлуатації, їх можна передати в наші служби технічного обслуговування і переробки на базі Renault Re-Factory. Коли акумулятори перестануть відповідати вимогам для використання в електромобілях, Mobilize переробить їх і подарує друге життя у вигляді стаціонарних джерел енергії.
Вуглецева НЕЙТРАЛЬНІСТЬ, ЕКОНОМІКА ЗАМКНЕНОГО ЦИКЛУ І ЗБІЛЬШЕНИЙ ТЕРМІН СЛУЖБИ АВТОМОБІЛІВ
Mobilize користується великими компетенціями групи Renault в сфері електромобілів, в першу чергу в галузі управління життєвого циклу акумулятора.
Для подальшого розвитку електричної мобільності Mobilize пропонує рішення, що сприяють поширенню електромобілів. Наприклад, Mobilize розробляє зарядний пропуск, який допоможе клієнтам легко знаходити загальнодоступні зарядні станції і оплачувати енергію за допомогою єдиного платіжного рішення у всій Європі. Mobilize в особі своєї дочірньої компанії Elexent запропонує автопаркам з електромобілями і підзарядними гібридними автомобілями простий доступ до зарядної інфраструктури по всій Європі.
MOBILIZE EZ-1: ПРОТОТИП ДЛЯ КАРШЕРІНГА
Прототип EZ-1 – це знаковий автомобіль для Mobilize, конструкція якого визначається самою концепцією «автомобіль як послуга». EZ-1 – це нове рішення для міської мобільності, створене для спільного користування. У зв’язку з цим комерціалізація EZ-1 також стане інноваційної: користувачі будуть платити тільки за те, що вони використовують: час або пробіг. Автомобіль є підключеним: в ньому є безключовий доступ, а управляється він за допомогою смартфона.
EZ-1 – це компактний і маневрений електромобіль для двох пасажирів. Його довжина складає всього 2,3 м. Повністю скляні двері дають пасажирам EZ-1 вільний огляд міського пейзажу. Це маневрений, динамічний і інклюзивний автомобіль, ідеально вписується в сучасний світ.
Прототип EZ-1 оснащується інноваційною системою заміни акумулятора. Це оригінальна альтернатива традиційної зарядної інфраструктури, яка дозволяє користуватися автомобілем без перерв.
EZ-1 створений відповідно до принципів економіки замкненого циклу. Він на 50% виготовлений із вторинної сировини, а в кінці життєвого циклу 95% автомобіля будуть перероблені на заводі Re-Factory у Флані.
«Прототип EZ-1 – це мобільне рішення, яке відмінно вписується в концепцію сучасного міста. Це маневрений, динамічний і інклюзивний автомобіль, що втілює саму суть нового бренду Mobilize. Це живий автомобіль, який стане супутником людини на шляху до економічнішої і відповідальнішої мобільності», – заявив Патрік Лешарпі, дизайн-директор Mobilize Design.
Про Mobilize
Mobilize об’єднує в собі послуги, пов’язані з мобільністю, енергією і даними. Новий бізнес-підрозділ є частиною групи Renault. Заснований на відкритих екосистемах, Mobilize надає гнучкі рішення для мобільності і сприяє переходу на стійкі енергетичні екосистеми відповідно до цілей групи Renault з досягнення вуглецевої нейтральності та розвитку економіки замкненого циклу.