Renault Group і китайська автомобільна корпорація Geely Automobile підписали меморандум про стратегічну співпрацю.
Основні зусилля партнери зосередять на азіатському ринку, який переживає справжній гібридний бум. Зокрема, компанії націлені на Китай та Південну Корею. Як пише місцевий ресурс CnEVPost з посиланням на офіційний прес-реліз, меморандумом передбачена спільна розробка гібридних моделей під маркою Renault.
Імовірно, для Китаю їх будуватимуть на архітектурі CMA (Compact Modular Architecture), розробленою Geely спільно з Volvo. Гібриди для південнокорейського ринку базуватимуться на більш дешевій версії платформи, яку використовують гібридні моделі суббренду Lynk & Co. Офіційної інформації з цього приводу поки немає.
Як говориться у прес-релізі, нове партнерство відображатиме стратегію Geely з надання доступу до фірмової автомобільної архітектури та прискорить реалізацію «Плану оновлення» Renault на обох ринках.
Нагадаємо, що у вересні 2020 року Geely представила нову платформу для повністю електричних автомобілів – SEA (Sustainable Experience Architecture). Вона заснована на архітектурі PMA, розробленій спільно з Volvo, але пропонує розширене програмне забезпечення та підтримку інтелектуальних додатків.
На розробку архітектури SEA пішло чотири роки й понад 2,8 млрд доларів. Вона дозволяє будувати моделі з колісною базою 1800-3300 мм. Наразі доступ до платформи отримали як мінімум вісім брендів, які розробляють понад 16 нових електромобілів. Серед них й китайський IT-гігант Baidu, який оголосив про вихід на автомобільний ринок на початку цього року.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль-бестселер Renault ZOE знімуть з виробництва.