У вересні 2021 року у цій скандинавській країні зареєстровано 17 992 нових автомобілів, на 15,7% більше, ніж роком раніше.
За даними Норвезької Дорожньої Федерації (NRF), більша частина нових номерних знаків довелася на електромобілі – 13 946 одиниць, що становить 77,5% ринку і це найвищий рівень за всю історію. У порівнянні з вереснем 2020 року реєстрації батарейних «легковиків» зросли на 46%. Майже третину з них сформували Tesla Model Y та Model 3. Також у вересні першу реєстрацію пройшли 1083 уживаних автомобілі та 407 нових електрофургонів.
У той же час частка плагін-гібридів у вересні знизилася на 20% і досягла 2508 одиниць (13,9% ринку). Таким чином сукупно реєстрації електромобілів та плагін-гібридів склали 16 454 одиниць (+ 30% при ринковій частці 91,5%).
В цілому за дев’ять місяців 2021 року норвезький парк поповнився на 80 558 електромобілів та 28 554 нових плагін-гібридів. У відсотковому відношенні їх частка на ринку склала 62,5% та 22,2% відповідно. Як наголошується, у порівнянні з тим самим періодом 2020 року реєстрації батарейних машин виросли на 67%, а плагін-гібридів – на 48%.
У 2021 році у Норвегії зареєстровано електромобілів (у вересні / с початку 2021 роки):
- Tesla Model 3 – 2218 од. / 9266 од .;
- Volkswagen ID.4 – 659 од./ 6289 од .;
- Ford Mustang Mach-E – 600 од. / 5123 од .;
- Tesla Model Y – 3564 од. / 4873 од .;
- Audi e-tron – 672 од. / 4789 од .;
- Skoda Enyaq iV – 787 од. / 3935 од .;
- Nissan LEAF – 410 од. / 3594 од .;
- Mercedes-Benz EQC – 161 од. / 3462 од .;
- Polestar 2 – 80 од. / 2 879 од .;
- Volkswagen ID.3 – 456 од. / 2436 од .;
- MG ZS EV – 155 од. / 2305 од .;
- Hyundai Ioniq 5 – 652 од. / 2056 од.
Звичайні гібриди та автомобілі в ДВЗ склали всього 8,5% ринку. З них на гібриди довелося 3,2%, на бензинові автомобілі – 3,0%, на дизельні – 2,3%.
Як раніше повідомляв Autogeek, Норвегія може відмовіитися від нових автомобілів з ДВЗ менше, ніж за рік.
За матеріалами: InsideEVs