Автори YouTube-каналу Carwow опублікували відео тестових заїздів шести представлених на європейському ринку електромобілів: Nissan Ariya, Genesis GV60, Volkswagen ID. Buzz, Tesla Model Y, Audi Q4 e-tron Sportback та Mercedes-Benz EQA.
Метою була перевірка відповідності реального запасу ходу заявленому виробниками. Заїзди проходили міськими дорогами та шосе на допустимих на цих ділянках швидкостях при використанні всіх функцій комфорту.
Найбільш близький до заявленого результат показав Mercedes-Benz EQA. Кросовер з одним електромотором потужністю 190 к.с. та акумуляторною батареэю ємністю 66,5 кВт•год проїхав на одному заряді 334 км. Заявлений запас ходу моделі – 355 км. У відсотковому співвідношенні справжній пробіг склав 94%.
На другому місці – Nissan Ariya. Кросовер з мотором потужністю 242 к.с. та батареєю ємністю 87 кВт•год зумів проїхати 427 км із 499 км паспортних, тобто 86%.
Третім у рейтингу відповідності виявився Tesla Model Y. Американський кросовер із 384-сильною двомоторною установкою та батареєю на 75 кВт•год зміг подолати 458 км без підзарядки. Це 81% від обіцяних 564 км.
Volkswagen ID.Buzz одним електромотором потужністю 204 к.с. заряду акумуляторного блоку на 77 кВт•год вистачило на 326 км. Таким чином, німецький електрофургон проїхав лише 80% від заявлених виробником 410 км.
Genesis GV60 із двигуном потужністю 229 к.с. та тяговою батареєю ємністю 77 кВт•год зумів проїхати 407 км при заявлених 516 км (79%).
А найгіршим виявився Audi Q4 e-tron Sportback – лише 378 км із 502 км обіцяних, тобто 75%. На тест блогери відправили електрокросовер з одним електромотором потужністю 299 к.с. та акумуляторним блоком на 77 кВт•год.
У середньому реальний пробіг шести найбільш затребуваних у Європі електромобілів відповідає паспортному на 82,5%.
Як раніше повідомляв Autogeek, малазійці побудували водневий кросовер Hiperon із запасом ходу 450 км.