Tesla привезла на виставку у Ганновер концепт причепа з сонячними панелями та супутниковим інтернетом.
Цього тижня в Ганновері проходить виставка IdeenExpo 2022, найбільший у Європі молодіжний захід, присвячений технологіям та природничим наукам. Цього року гасло виставки «Просто зроби це». І, що цікаво, аналог одного з експонатів, виставлених у Ганноверському виставковому центрі, вже зробили та навіть запустили у виробництво в Україні.
Йдеться про трейлер із сонячними панелями американської компанії Tesla, який, до речі, існує лише у вигляді виставкового зразка й у серію не піде. В Україні аналогічні мобільні сонячні станції, щоправда, без супутникового інтернету Starlink, вже виготовляють та продають.
Так, луцька компанія SETech у квітні 2022 року почала продавати автономну мобільну сонячну станцію на базі автопричепа. Доступна вона у трьох варіантах ємності: 2,4 кВт, 3,2 кВт та 4,8 кВт. Площа сонячних панелей – 18 та 25 кв. метрів. Максимальне одночасне навантаження на станцію ємністю 3,2 кВт (8 фотомодулів – 400 Вт) становить 3 кВт•год.
Ємності акумуляторних батарей вистачить на 4-8 годин автономної роботи в залежності від підібраної моделі АКБ та споживання. Наприклад, холодильник чи LED-телевізор на 32” може працювати 4 доби, комп’ютер чи бетонозмішувач на 125 літрів – 8 годин. Також заряду батареї вистачить на 150 повних зарядок телефону за акумулятором на 3000 мАг або 32 зарядки дрона з батареєю на 5800 мАг.
Минулого місяця свою версію мобільної сонячної станції показала вінницька KNESS Group. Спеціалісти компанії розробили автономну мобільну сонячну станцію PV.Cіч 3000/300 для забезпечення електроенергією об’єктів з відсутнім або недоступним централізованим електропостачанням. Сумарна потужність живлення – до 3 кВт, що забезпечує можливість одночасного підключення кількох потужних приладів чи цілих пунктів, наприклад, медичних.
В залежності від пори року середній час заряджання акумуляторів склюдає від 6 до 15 годин. Ефективна ємність комплектних акумуляторів – 3,6 кВт•год. Цього достатньо для кількох днів роботи холодильника, трьох годин роботи електродрилю та кіпячіння 30 літрів води у електрочайнику. Відповідно до потреб замовника PV.Січ може мати різну комплектацію: інвертор більшої потужності, додаткові роз’єми для підключення приладів тощо.
Наразі інженери KNESS розробляють «військову» версію PV.Cіч для Збройних Сил України. Її можна буде використовувати у пунктах постійної дислокації та у польових умовах.
То ж поки американці планують та проєктують, ми вже роботи та використовуємо.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla довелося повернутися до старого формату батарей.