Menu
in

П’ять головних питань про електромобілі та відповіді на них

Автомобілі на електротязі вже завоювали свою нішу на ринку й здавати позиції не збираються.

Автовиробники вдосконалюють свої транспортні засоби та розширюють асортимент, намагаючись догодити клієнтам і змусити їх пересісти на зелені транспортні засоби.

Проте досить часто водії через відсутність певних знань побоюються електромобілів й не розглядають їх для використання.

Керівник відділу електричної та електронної розробки SEAT Хосеп Бонс вирішив пояснити всім, хто скептично ставиться до електромобілів, чому не потрібно боятися такий вид транспорту, й в чому ж його основні переваги.

1. Які види електромобілів існують?

Існує три види транспортних засобів, які в більшій чи меншій мірі працюють на електротязі:

  • гібрид з подвійним двигуном, з первинним двигуном внутрішнього згоряння та електродвигуном, де акумулятор заряджається, коли автомобіль знижує швидкість 
  • гібрид-плагін, де акумулятор можна заряджати безпосередньо від мережі, 
  • електромобіль з виключно електродвигуном та акумуляторною батареєю, що підключається до мережі. 

2. Де їх можна заряджати?

Пункти підзарядки є державними або приватними. Будь-який користувач може встановити зарядну станцію у своєму особистому гаражі або на парковці, якщо це здійснює уповноважений спеціаліст та відповідає всім законодавчим вимогам.

Спеціалісти зазначають, що близько 70% водіїв заряджають авто вдома та на роботі. У будь-якому випадку, якщо вам потрібно зарядити автомобіль на дорозі, зарядна інфраструктура зростає з кожним днем й зараз в ЄС нараховується близько 100 тисяч зарядних станцій. До 2025 року їхня кількість повинна зрости в 20 разів – до 2 мільйонів станцій.

Час підзарядки також поступово знижується. Наприклад, SEAT el-Born для пробігу в 420 км потрібно заряджати всього 47 хвилин. 

3. Який середній запас ходу в таких авто?

Акумулятори забезпечують відстань від 200 до понад 400 км. Зокрема SEAT el-Born може проїхати до 420 кілометрів без підзарядки. Дальність пробігу залежить від способу користування автомобілем, оскільки на відміну від автомобілів, оснащених двигуном згоряння, електромобілі споживають менше під час руху містом.  

«Зараз ми готуємо продуктовий асортимент, який дасть змогу вибирати асортимент відповідно до очікуваного використання транспортного засобу, тому будуть різні варіанти ємності акумулятора для задоволення потреб усіх типів користувачів», – наголосив Бонс й додав, що SEAT планує випустити до 2021 року шість нових електромобілів та гібридів.

4. Чи досягає електромобіль нульових викидів?

Електромобілі вважаються транспортними засобами з нульовими викидами. Крім того, вони також більш стійкі з точки зору глобального життєвого циклу автомобіля, виробляючи на 17-30% менше викидів в порівнянні з дизельним або бензиновим автомобілем.

«І якщо акумуляторна батарея також заряджається від стійко виробленої енергії, такої як вітер або сонячна енергія, то викиди будуть майже на 90% менше, ніж у звичайного автомобіля на протязі всього життєвого циклу», – підкреслив Бонс.

5. Це дорожче, ніж звичайний автомобіль?

Електромобілі стають все доступнішими. Насправді, SEAT та Volkswagen Group прагнуть робити електромобілі «для мільйонів людей, а не для мільйонерів». Технологічні вдосконалення допомагають знизити ціну на моделі на електротязі. Наприклад, вартість акумуляторів за останні десятиліття знизилася на 80%.

Інша річ, на яку потрібно звернути увагу, – це те, що вартість електроенергії значно нижча, ніж у бензину чи дизеля. Крім того, підраховано, що для обслуговування електромобіля потрібно в три рази менше коштів, ніж на авто з ДВС.

Окрім того, покупці в більшості країн можуть отримати право на державні дотації або зниження податків при покупці електромобіля.

Як раніше повідомляв Autogeek, у серпні в Україні кількість автомобілів на електротязі зросла на 1551 одиницю.

За матеріалами: ElectricCarsReport

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Exit mobile version